vineri, 1 august 2014

Educatia copiilor

Planuisem initial sa scriu pe acest blog indemnul meu spre parinti, acela de a nu neglija educatia din primii ani de viata ai copilului. Dupa ce am terminat de scris articolul, mi-am dat seama ca i-ar sta mai bine pe blogul de pe .ro, unde intra mai multa lume, deci poate fi citit de mai multe persoane, caci acesta este scopul. Vreau ca informatia sa ajunga la cat mai multe persoane, sperand ca voi reusi sa conving macar un parinte sa se ocupe de educatia copilului sau. 


Probabil unii dintre voi stiu deja ca a aparut un nou filmulet pe internet, un filmulet ce ii pune pe romani intr-o lumina proasta. Un spaniol a scos o melodie. Chiar si fara sa intelegi limba spaniola, iti dai seama ca videoclipul reprezinta o mare flegma scuipata pe imaginea poporului roman. Cati dintre noi au luat atitudine? Cati au incercat sa ii dea o replica eleganta spaniolului? Pe facebook, destul de multi... In asa fel incat sa ajunga la el, nu stiu, insa am senzatia ca nici unul. 

Nici unul in afara de o copila, de o romanca mica de varsta, care a replicat cu un alt filmulet, in care le vorbeste spaniolilor despre Romania, despre romani, despre realizarile cu care ne mandrim. Cam asa mi-as dori sa fie educati toti copiii din aceasta tara, inclusiv al meu. Abia cand vom reusi sa realizam acest vis, vom putea spune ca am facut tot ce se putea face pentru copiii nostri. Stiu, e greu, si eu sunt prima care recunoaste ca nu a putut duce pana la capat aceasta munca, dar trebuie macar sa incercam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu