vineri, 8 august 2014

Intrebari pentru un interviu online

Ma izbesc tot mai des de "interviuri" pe care bloggerii le iau altor bloggeri si simt ca ma ia somnul cand vreau sa le citesc. Platitudini, intrebari care se repeta de la un articol la altul, nimic deosebit, care sa atraga. Stiu, aceste interviuri sunt de fapt simpli inlocuitori ai lepselor, facute numai cu gandul la un schimb onorabil de linkuri, dar mi-ar placea sa le pot citi fara sa adorm. Ce ar fi daca le-ar face putin mai provocatoare, cum a fost interviul altfel, lansat in blogosfera de Hipertensivul? Si ce ar fi daca astazi m-as juca si eu, sa vad ce s-a mai schimbat in gandirea mea din martie si pana acum?


1. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
As naviga in apele tulburi de care acum ma feresc, as avea curajul de a izbi, cu intreaga mea forta, navele ce imi dau tarcoale, as lupta mai dur pentru ceea ce este al meu.

2. Dacă ai fi Victor Slav, ai fi rupt-o-n bătaie până acum pe Bianca Drăgușanu? Ai lua în calcul să o bați astăzi, imediat ce dai ochii cu ea? Plănuiești să faci asta începând de mâine? Dacă nu, de ce?
Daca as arata ca Victoras asta, nu m-as incurca cu papusica aia. Daca as gandi ca el, probabil as merge pe sipca, facandu-ma ca nu am vazut nimic, nu am auzit nimic.

3. Alege un personaj suficient de vizibil în mediile de comunicare din România care crezi că ar fi potrivit pentru a fi imaginea unei campanii care să militeze pentru legalizarea eutanasierii oamenilor;
In aceasta perioada tulbure, cred ca Ponta sau Base ar fi la fel de potriviti... :)

4. Comentează afirmația „Femeile cu sâni mici nu știu să calce pantaloni la dungă”;
Sincera sa fiu, cunosc foarte putine femei care stiu sa calce pantalonii la dunga. :)

5. Monet sau Dali?
Desi nu pot spune ca inteleg tot ceea ce a dat lumii, il prefer pe Dali.

6. Dacă ai avea puterea asta, cu ce te-ai înzestra în plus : a treia mână sau al treilea ochi ? (se acceptă și alte variante – exclus : a doua gură !!!)
Nu mi-ar fi deloc rusine sa ma dotez cu inca un creier, mai ales daca ar avea ceva mai multi neuroni. 

7. Dacă reîncarnarea ar fi o teorie demonstrată ce crezi că ai fost într-o viață anterioară? Ce ți-ai dori să fii într-o existență viitoare?
Probabil am fost rob pe vreo plantatie de tutun sau de cafea. Visez sa ma reincarnez in pisica, pentru ca sunt in plin proces de descoperire a traiului minunat pe care il au aceste fiinte, cand ajung in casa omului. 

8. Care este principalul lucru ce îi lipsește românului pentru a se declara ca fiind fericit? Dar somalezului?
Mai multe decizii judecatoresti ca cea de astazi (10 ani pentru Voiculescu). Totul.

Ajunsa la jumatatea interviului online, decid sa iau o pauza, asa ca ne reauzim in curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu