sâmbătă, 2 august 2014

Piatra naturala decorativa

I-am cunoscut pe facebook, intamplator, printr-o prietena comuna. Mi-au atras atentia pozele cu iepurasi pe care le postau si asa am intrat in vorba. Din una in alta, mi-au spus ca ea sta acasa, ocupandu-se de gospodarie, iar el are o firma care se ocupa cu placari cu piatra. Pozele de la lucrarile pe care le-a avut prin tara m-au lasat fara cuvinte si mi-au amintit, o data in plus, cat de mult imi doresc sa locuiesc la casa, nu la bloc. Alei pavate cu un soi de piatra cubica in mai multe culori, ziduri ce semanau cu ale unui castel, datorita pietrei cu care erau placate, ba chiar seminee si fantani arteziene am vazut. Ce maini de aur are omul acesta! mi-am spus in gand, apoi am scris pe blog, pentru posteritate.

Nici macar o clipa nu mi-a trecut prin cap sa aflu ce fel de piatra foloseau, daca lucrau cu materialul clientului sau comandau ei piatra. Pana in ziua in care un cititor m-a rugat sa aflu. Ceea ce stiu, vreau sa impartasesc astazi cu voi, poate candva va va fi de folos. In general, ei isi sfatuiesc clientii ce tip de piatra naturala se potriveste la lucrare, ba uneori se ocupa chiar ei de comanda, cand clientul nu se pricepe sau nu are timp. Prefera sa cumpere totul de la magazinul piatraonline.ro,
locul in care am vazut adunate laolalta o multitudine de pietre naturale, de tot felul, de toate culorile si texturile. Baiatul despre care va vorbesc nu mai lucreaza in tara, insa va por redirectiona spre o firma pe care el o recomanda cu caldura atuncicand vine vorba despre tot ceea ce inseamna piatra naturala.



Mi-a atras atentia in primul rand piatra naturala decorativa, ce a trezit in mine dorinta de a ma muta chiar maine de la bloc. Verde laguna gneis, yellow travertin, rusty, brown gneis, rhodos gneis, kavala gneis, marmura sunny, scabas travertin, granit, sunt doar cateva dintre numele purtate de piatra naturala ce poate schimba chipul casei si curtii. Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu, privind aceste minuni ale naturii, parca as vrea sa am mai multe case, sa pot folosi la fiecare dintre ele cel putin cate un sortiment.





Travertinul este un material natural din familia calcarului. Este format din carbonat de calciu si de cele mai multe ori se gaseste sub forma unor sedimente langa izvoare termale. Este folosit pentru amenajarea cladirilor, atat la interior cat si la exterior, la placarea fatadelor, peretilor interiori si a pardoselilor, la pavarea curtilor sau a aleilor din gradini sau parcuri.Travertinul este o piatra naturala foarte poroasa si delicata la petele cu substante acide si citrice precum si la curatare. Se recomanda sa impermeabilizati suprafata de travertin pentru a o proteja de aventualele pete, scrie pe site-ul brandului piatraonline.ro.

 Imi place mult ideea lor de a impartasi tuturor informatii despre materialele comercializate, caci multi dintre noi admira piatra naturala, doresc sa o utilizeze, dar prea putini stiu unde, cand si cum se potriveste. Nici macar despre ardezie nu stiam ca este o roca metamorfica care s-a format si s-a intarit la temperaturi inalte sub presiunea scoartei pamantului, devenind o suprafata durabila si rezistenta. Desi ardezia se gaseste mai des in culori inchise aceasta are o gama larga de nuante. Culoarea ardeziei depinde foarte mult de locul din care aceasta a fost extrasa. Culoarea depinde si de compozitia chimica a pamantului in care s-a format piatra. Ardezia se gaseste in nuante de: rosu, crem, ocru, verde, gri si negru. Un material din ardezie are o granulatie foarte fina dar ca si culorile ardeziei depinde foarte mult de locul de unde a fost extrasa, avand texturi diferite si chiar modele in acea granulatie. Nu uitati ca este o piatra naturala si ca exista variatii in suprafata ardeziei chiar daca provine de la aceeasi cariera. Nici un material din ardezie nu este identic. Puteti crea astfel un aspect unic si placut in casa dvs. Ardezia nu se pateaza si nu absoarbe umezeala. Daca folositi ardezia se recomanda sa o impermeabilizati.

Asadar, daca si voua va place piatra naturala si doriti sa va vedeti casa frumos decorata la interior si exterior, sfatul meu este ca primul pas pe care il faceti sa fie spre piatraonline.ro, locul unde puteti afla o multime de informatii si de unde puteti comanda orice tip de piatra naturala doriti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu