miercuri, 27 august 2014

Unde asezam blogroll-ul?

Unde asezam blogroll-ul? Cate bordeie, atatea obiceie, as spune. Unii nu au nici macar un link spre alt blog. La altii vad un carnat interminabil, in care se regasesc toti bloggerii pe care omul ii cunoaste (cam cum se intampla pe acest blog). Putem vedea pe bloguri liste scurte, cu 5, 10, 15 bloguri in blogroll, la fel cum, pe alte bloguri, putem vedea ca lista de bloguri este ascunsa intr-o categorie, astfel incat sa nu ocupe spatiu pe pagina principala. Care este varianta corecta?

Eu nu stiu raspunsul la aceasta intrebare, mai ales daca ma gandesc la ceea ce considera google a fi ok pe un blog. Pot spune doar ca nu as putea sta fara blogroll. Chiar pe acest blog, cu ceva timp in urma, am incercat sa eliberez putin pagina principala, caci se incarca greu. Am facut o noua categorie, am pus toate linkurile acolo si am denumit-o blogroll. Ei bine, imediat
m-am trezit cu sesizari de la prietenii nemultumiti. Mi-au spus ca este o dovada de lipsa de respect fata de ei, care imi tin linkul blogului la vedere, nu ascuns intr-o categorie pe care nu o acceseaza nimeni. Unii mi-au spus atunci ca valoarea unui link ascuns in fundul blogului, intr-o categorie ce trebuie accesata pentru a putea vedea ceva nu este aceeasi cu valoarea unui link ce sta frumos pe prima pagina, la vedere.

Pe vienela.ro am decis inca de la inceput sa ma limitez la un anumit numar de bloguri in blogroll. Am asezat acolo oameni care scriu bine, pe care ii citesc cu drag, oameni pe care ii cunosc de mult timp sau de care m-am atasat imediat ce i-am cunoscut. Normal ca nu i-am putut pune pe toti cei care intruneau aceste conditii, iar asta a dus la alte nemultumiri din partea celor care ma citeau de mult, imi comentau mereu, dar nu se regaseau in blogroll. 

Oricum ai face, intotdeauna vor ramane si oameni dezamagiti de alegerile tale. Este exact ca in viata... Asadar, unde asezam blogroll-ul, pentru a avea un blog frumos si pentru a putea multumi cat mai multi prieteni?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu