miercuri, 3 septembrie 2014

Apartamente in Iasi

Eram insarcinata cu Ionut si imi faceam tot felul de planuri legate de viitorul meu, al lui, al familiei noastre. Dsicutam des cu tatal copilului despre locuinta in care ne vom creste copilul, despre felul in care il vom educa, despre o multime de alte lucruri legate de tot ceea ce inseamna un copil. Parintii lui locuiau intr-un sat langa Iasi, intr-o zona uimitor de frumoasa, cu paduri batrane, dealuri imbelsugate, ape cristaline si oameni harnici. Casele erau cochete, mereu varuite inaintea sarbatorilor, ograzile erau pline de oratanii grase, copiii alergau cat era ziua de lunga pe ulite, liberi si fericiti. 

Ma indragostisem de Moldova si imi placea sa cred ca mi-as putea creste acolo copilul, oferindu-i o viata nealterata de mizeria oraselor. Dar tatal lui era de o cu totul alta parere. El fugise de la Iasi spre Ploiesti, in cautarea unui trai mai bun. Cum sa se intoarca acum din satul pe care aproape ca il renegase? Da, iubea si el Moldova, ii ducea dorul, insa nu ar fi putut accepta sa isi creasca baiatul intr-un sat uitat de lume. Poate daca as fi fost de acord sa ne mutam in oras, la Iasi, da, ar fi fost si el de acord. Altfel nu. Asa nu imi convenea mie, caci imi iubeam si imi iubesc prea mult orasul pentru a renunta la el doar in schimbul unui alt oras. 

Pe atunci nu cred ca se auzise ceva de complexul Pentaiasi,
nu sunt convinsa ca exista, asa ca nimeni si nimic nu m-a putut convinge sa imi las apartamentul din Ploiesti pentru a ma muta intr-un apartament din Iasi. Visul meu, mai mult sau mai putin secret, era sa am o casa pe pamant, o curte imensa, gradina plina de flori, zarzavat pentru intreaga iarna, animale de tot felul, atat pentru distractia proprie (caini si pisici), cat si tot ce poate fi crescut si sacrificat in curtea omului (rate, gaste, gaini, porci, curcani, iepuri, etc). Daca nu imi oferea asa ceva, eu preferam sa raman in casa mea. 

Daca am ales bine sau nu, inca nu imi pot da seama. Viata te duce pe drumuri negandite si greu este sa intelegi cum ti-ar fi fost daca ai fi ales cu totul altceva intr-un anumit moment al vietii. Tot ce stiu este ca baiatului meu ii plac satele din Moldova, insa nu ar renunta pentru nimic in lume la confortul pe care il ofera un apartament, fie el in Ploiesti, Iasi sau oriunde altundeva. 












Apartamente noi prima casa - Pentaiasi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu