miercuri, 3 septembrie 2014

Barfe despre vecini - L. N.

Nu obisnuiesc sa imi barfesc vecinii. De ce? Nu ca as fi eu sfanta care nu barfeste niciodata, ci pentru ca nu imi cunosc prea bine actualii vecini si habar nu am ce este cu ei. Sincera sa fiu, nici nu ma intereseaza. Mult mai usor imi este sa imi barfesc fostii vecini, pe cei cu care am copilarit si pe care am crezut mereu ca ii cunosc cu adevarat. Poate ca ii cunoasteam, dar asa cum erau si cum gandeau in copilarie. Viata, curva cum e, ne schimba pe toti, facandu-ne uneori sa nu ne mai recunoastem nici noi, apoi altii. 

Sa luam de exemplu cazul L. N. O copila ca toate copilele, nici mai proasta, nici mai desteapta, nici mai urata, nici mai frumoasa, nici mai cuminte, nici mai rea ca altele. Am locuit vreme de peste 20 de ani pe acelasi palier, ne-am jucat impreuna, ne-am aparat una pe cealalta de rautatile altora, ne-am imprumutat carti si jucarii, ma facut cam tot ce puteau face niste copii normali in acele vremuri. L.N.
parea o tipa ok, cu care oricarui om normal i-ar fi placut sa fie prieten, caci era deschisa, zambitoare, isteata.

Multa vreme dupa ce m-am mutat am pierdut-o din vedere. Rar mi s-a intamplat sa ma gandesc la ea, caci viata mi-a dat altceva de lucru. Acum ceva timp, am reusit sa o regasesc pe L. N. pe facebook. M-am bucurat. Arata bine, parea sa fie bine. Am fost convinsa ca si ea se va bucura vazandu-ma. Nu am vrut totusi sa o deranjez foarte tare si am lasat la aprecierea ei daca sa fim sau nu prietene virtuale, dupa ce am fost prietene in viata reala atatia ani. Mi-am facut simtita prezenta cu un comentariu de bun simt la una dintre pozele copilului sau. 

Credeti ca a sarit in sus de bucurie? Nicidecum! Nici macar nu a catadixit sa dea like comentariului meu, ca pe un semn ca a citit ceea ce am scris. De atunci au trecut multe, multe zile, poate chiar luni. L. N. continua sa fie activa pe fb si sa se prefaca a nu ma vedea. Am fost totusi norocoasa, as spune. Alti vecini au patit-o mai rau. Comentariile le-au fost sterse, aruncate in imensa ghena de gunoi a internetului. Bravos, L!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu