duminică, 14 septembrie 2014

Buchete de flori online

Aveam in jur de 20 de ani cand s-a maritat Mihaela. Ii invitase la cununia civila pe toti cei cu care copilarise, insa nici unul dintre noi nu s-a incumetat sa mearga, pentru ca invitatia a fost facuta in chiar ziua cununiei. De unde sa luam flori intr-o zi in care toate florariile sunt inchise? De unde cadouri sau haine elegante? Cum sa ii stricam fetei petrecerea, mergand cu mana goala? Sigur, pana la urma s-a gasit un spirit nonconformist care a sfidat traditii si orice altceva, alegand sa mearga la petrecere cu diverse improvizatii. A cerut o camasa de la unul, un pantalon de la altul, a subtilizat un bibelou din vitrina mamei sale, apoi un manunchi de flori din spatele blocului si iata-l zambind mucalit la usa Mihaelei. Daca as fi avut atunci mai mult curaj sau daca ar fi existat o florarie care sa faca livrari flori domiciliu, poate ca alta ar fi fost situatia...



Nascusem baiatul. Era un decembrie greu, cu zapada pana la genunchi si vant ce musca din trecatori, din cladiri, din copaci. Ai mei au venit sa ma scoata din maternitate cu o plapumioara pentru copil si o batista de pus pe ochisori. De hainute ne-am descurcat, harbul de masina, desi a facut pana pe drum, ne-a dus totusi intregi acasa, dar asa surpriza cum am avut eu, nu doresc nimanui sa aiba. Casa fusese inundata peste noapte, covoarele erau toate pe balcon, inghetate, prin casa era mici balti de apa ce asteptau sa le sterg. Daca in acea zi i-ar fi trecut prin cap sotului meu sa caute o florarie online si sa ma astepte, pe langa frigul patrunzator si mizeria din casa, cu un buchet de flori, cu siguranta m-as fi simtit altfel...



La prima serbare a copilului meu, in ajunul unui Craciun la fel de friguros... Am iesit grabita de la serviciu, am alergat in piata, sperand ca la acea ora sa mai gasesc vreo florareasa ratacita, care sa imi dea un buchet de flori pentru doamna invatatoare. Chiar asa s-a si intamplat. La lumina palida a becurilor din piata, crinii alesi de mine pareau abia rupti din gradina. Cu florile in mana, cu cateva plase tot lovindu-se de trecatorii intarziati, am reusit sa ajung acasa, sa imi gatesc baiatul, sa fac un dus si sa fug la serbare. Dar trecerile bruste de la ger la cald si iar la ger mi-au distrus frumusetea de buchet de flori. Cand am intrat in clasa, crinii mei aratau de parca fusesera loviti de tren. I-am ascuns intr-o banca si m-am facut ca ploua. Daca pe atunci ar fi existat Floraria Mobila, altfel m-as fi prezentat la prima serbare a copilului meu...


Astazi nici eu, nici altii nu mai avem scuze. Floraria Mobila exista si livreaza in cel mai scurt timp (aproximativ 2 ore) orice tip de flori am dori, de la buchete de flori pentru mirese, pentru ocazii speciale, pentru diverse evenimente si pana la aranjamente de flori sau cosuri cu flori ce pot impodobi livingul. Orice dorinta, nevoie sau fantezie am avea, Floraria Mobila este gata sa ni le implineasca, livrand imediat buchetul de flori dorit. Pentru mai multe detalii, pentru a afla si parerile altora, pentru a avea mereu aproape solutia ideala in cazul in care aveti nevoie urgent de un buchet de flori, nu uitati sa dati like paginii de facebook Floraria Mobila



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu