miercuri, 3 septembrie 2014

Jacheta si tenisi de la TinaR

Poate pentru ca mi-am cumparat mereu haine bune, poate pentru ca stiu sa le pastrez pentru mult timp in stare buna, poate pentru ca sunt (dupa cum spune sotul meu) zgarcita cu mine, in ultimul timp nu prea s-a mai intamplat sa imi cumpar imbracaminte. Incaltaminte da, caci anul are patru anotimpuri si picioarele mele chiar vor sa fie rasfatate, caci le plac plimbarile lungi, de cele mai multe ori prin locuri ce reusesc sa strice pantofii chiar mai repede decat i-ar putea strica o pisica jucausa ce roade la sireturi. 


Castigand acel minunat voucher de la TinaR, mi s-a ivit, pe neasteptate, ocazia de a-mi mai cumpara cate ceva. Cum valoarea voucherului este destul de mare, am impartit in trei suma, ca fiecare dintre noi sa isi poata alege ceva. Dupa ce m-am plimbat in lung si in lat pe site, am decis ca o jacheta si doua perechi de tenisi imi sunt suficiente. Asa sunt mamele, nu? Ii mai dau din partea mea copilului, sa isi poate alege tot ce ii place si isi doreste. Maine vom da comanda, caci ne-am decis. 

Sa imi spuneti cum vi se par alegerile mele, dar incercati sa nu ma dezamagiti din prima, caci eu sunt tare incantata si abia astept sa le vad in casa mea. :)))







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu