vineri, 19 septembrie 2014

O tableta performanta

Se spune ca avem cinci degete la o mana si nu seamana intre ele. Cum am putea avea pretentia sa ne semene oamenii, chiar daca ne sunt apropiati sufleteste sau prin legaturi de sange? Noi suntem trei persoane in casa si ne deosebim intre noi asa cum cerul se deosebeste de pamant si lumina de intuneric. De exemplu, fiul meu adora jocurile pe calculator si extrem de rar alege sa foloseasca laptopul sau tableta. Spre deosebire de el, eu sunt tare comoda si prefer sa stau ghemuita in fotoliu sau intinsa in pat, cu laptopul pe picioare. Doar sotul meu nu se poate dezlipi de tableta, fie ca este in casa, fie ca iese afara. Astazi, dornica sa ii inteleg alegerea, i-am luat un adevarat interviu:

-Nu iti este greu sa folosesti mereu tableta cu ecran de 7”? Nu te deranjeaza faptul ca imaginile sunt prea mici?
-Nicidecum,
mi-a raspuns el zambind. Creierul uman este cea mai complexa masina din universul cunoscut. El isi poate seta orice, in asa fel incat sa nu isi faca rau siesi sau organismului care il poarta. Si apoi, chiar crezi ca sunt mai mici decat cele de pe laptopul tau?
-Bine, dar cand esti in afara casei, nu iti este greu sa comunici cu altii? Uite, eu am telefonul pentru discutii si mesaje, am laptopul pentru a intra pe internet...
-Da, tu cari in spate un ghiozdan cu cateva kilograme, in timp ce eu fac toate astea numai cu ajutorul tabletei.  Gandeste-te ca tableta mea are procesorul mai bun decat cel din calculatorul copilului. Cine este dezavantajat in acest caz?

Vazand ca am dat gres, am intors foaia si am atacat din alta directie.

-Da, dar eu am in ghiozdan si aparatul foto cu care fac poze ori de cate ori imi vine chef. Ai vazut ce frumoase ies?
-Si ce, vrei sa spui ca pozele pe care le face tableta mea nu ies clare si luminoase? Aminteste-ti de cate ori m-ai rugat sa iti dau din pozele facute de mine, ca sa pui pe blog. Aminteste-ti ca le-ai putut arata in timp real (exact cand se intampla) nepotilor tai momentul in care puiul de macac a evadat de la gradina zoologica. Observi ca tot tableta este mai avantajoasa?

Crezand ca il pot incuia, am abordat vesnica mea problema, cea legata de comunicarea din online. 

-Cum faci sa raspunzi mailurilor urgente, daca esti intr-un loc izolat? 
-E la fel de simplu ca atunci cand stai acasa, in fotoliu, datorita functionalitatii 4G care ofera o mai ridicata mobilitate. Poti face tot ce faci si acasa, cu deosebirea ca stai in aer liber, te bucuri de peisaje, de excursii,  de prieteni, de tot ce doresti. 

Aproape batuta la acest joc inocent, am vrut sa mai intreb ceva, insa el a fost mai iute. Mi-a spus, zambind mandru:
-Iubita, cand iti cumperi o tableta performanta, esti asigurat pentru mult timp, fie ca stai in casa, fie ca alegi sa iti petreci timpul in locuri aglomerate sau pe plaje pustii. Dar tu stii deja toate astea, ca doar folosesti des tableta mea, cand mergi la evenimente sau prin oras cu prietenele. Nu cumva m-ai pus sa explic pentru ca aveai nevoie de un articol scris clar pe blog? 

I-am zambit si eu, fericita, si l-am lasat sa se bucure in continuare de tableta cumparata de pe site-ul Oringo. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu