miercuri, 3 septembrie 2014

Produse naturiste de la VitalPlant

Tot mai multa lume a inceput sa foloseasca produsele naturiste. Multi traiesc cu convingerea ca intoarcerea spre natura nu ne poate fi decat benefica, caci natura stie mai bine decat orice doctor ce ne trebuie, ce ne face bine si ce nu. La inceput am fost cam sceptica in privinta produselor naturiste, sincera sa fiu. Am prea mare incredere in medicina, in stiinta, pentru a ma lasa convinsa cu una, cu doua. Dar ma uit la mama mea, la soacra, la sora mea si la multe alte persoane din cercul meu de cunostinte si inteleg ca produsele naturiste nu sunt rele si ca uneori au efecte absolut neasteptate, asa cum s-a intampla cu pastilele de slabit pe care le-am folosit acum foarte multi ani si despre care am scris pe celalalt blog al meu. Daca doriti sa aflati amanunte, intrati pe acest link http://vienela.ro/mereu-retete-de-slabit/.

La fel cum eu eram sceptica in privinta produselor naturiste
si a efectelor pe care acestea le au asupra organismului uman, la fel soacra mea era sceptica in privinta comenzilor facute pe internet. Daca nu ati intalnit astfel de situatii, va garantez ca nici nu va puteti imagina cat este de greu sa convingi un om trecut de o anumita varsta ca nu se poate intampla nimic rau daca alegi sa iti faci cumparaturile pe internet, daca iti comanzi produsele naturiste preferate direct de la VitalPlant si nu de la farmacia naturista din centrul orasului, unde te cunosc toate vanzatoarele si unde poti pipai orice cutie cu produse naturiste inainte de a scoate banii din portofel pentru a plati.

Habar nu am ce isi imagineaza ea ca este internetul si chiar ne amuzam uneori in familie cand vine vorba despre acest miracol al lumii moderne. Ma intreaba uneori daca pe internetul ala al meu am mai auzit ceva despre nu stiu ce crema de galbenele, despre nu stiu ce parfum cu arome exotice, despre nu stiu ce siropuri sau ceaiuri ce i-au fost recomandate de vecina, de matusa, de o doamna tare draguta cu care s-a conversat in autobuz, etc. Normal ca eu nu discut pe internet cu prietenele mele despre tincturi, siropuri, creme si alte produse naturiste ce ar putea sa o intereseze pe soacra mea, insa pot foarte usor sa deschid pagina si sa ii citesc tot ce gasesc pe acolo desapre produsul care o intereseaza. 

Ce mare inginerie este sa intri pe internet si sa cauti, de exemplu, ceai de chimion de la o farmacie cu produse naturiste? imi spun eu astazi, fericita ca am apucat timpurile in care puteam pricepe ce este internetul, la ce foloseste si cum se folosesc toate aceste facilitati ale lumii moderne. Sunt constienta ca peste ani de zile, cand voi ajunge la varsta ei, probabil voi intampina si eu probleme cu noile tehnologii aparute, despre care nu voi reusi sa pricep prea multe, insa in acest moment imi permit sa ma amuz de felul in care batranii percep chestiile noi si de reticenta cu care le privesc, refuzand sa le accepte. :)



Produse Naturiste - Vitalplant.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu