vineri, 12 septembrie 2014

Program de facturare

Am observat de curand pe facebook o chestie surprinzatoare: multi oameni, chiar si printre cei scoliti, confunda factura cu chitanta. Nu lucrez in vreun domeniu unde sa fie nevoie de asa ceva, nu emit facturi, nu cer chitante, insa un minim de cunostinte cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa aiba, sa poata intelege ce este o factura, cand se emite si cum arata, ce este o chitanta si in ce conditii o primim. Pentru cei care ua nevoie de lamuriri, am luat direct din dex explicatia, ca sa simplific lucrurile, sa vorbesc pe intelesul tuturor:
-Factura este un act justificativ privind vânzările și cumpărările de mărfuri, lucrările executate și serviciile prestate, precum și mărfurile lăsate în păstrare; formular tipărit pe care se întocmește un astfel de act.
-Chitanta este un act scris prin care se face dovada primirii unei sume de bani, a unor bunuri etc.
Dupa cum observati, sunt doua notiuni total diferite, pe care multi totusi le confunda, habar nu am de ce.

Ma intreb ce s-ar face daca intr-o zi ar fi nevoiti sa emita o factura?
Ah, stai, ca pentru cei care nu se pricep deloc si chiar pentru cei care se pricep, dar vor ceva care sa le usureze munca si sa iiscuteasca de timp pierdut, exista acum un program de facturare special conceput pentru diverse feluri de facturi, usor de utilizat si chiar gratuit in prima luna. Iata ce spun cei care au gandit si pregatit acest program de facturare:

"Daca doresti sa faci o factura rapid si usor, descarca programul nostru de facturare gratuit! Vei fi surprins cat de rapid o sa poti lista sau trimite pe e-mail o factura cu un aspect profesional. Dupa cele 30 de zile gratuite, daca doresti sa folosesti in continuare acest program de facturare, cu o singura plata il vei putea folosi nelimitat !

Nu trebuie sa fi contabil pentru a folosi acest program, am inclus toate facilitatile esentiale de care ai nevoie pentru a putea factura cat mai usor posibil !"

Program Facturare Geniusfacturare.ro

Despre acest program de facturare eu am mai scris candva, atunci cand l-am descoperit. M-a prins intr-o perioada in care eram extrem de obosita si mai ales foarte suparata pe diverse persoane ce ma stresau cu micile sau mai marile lor probleme, furandu-mi din timpul pe care cu greu il puteam gasi. Suparata ca nu pot scapa de scaietii care mi se tot agatau de picioare, am scris cam dur despre facturi si chitante, insa tot ceea ce am scris ramane in continuare valabil si chiar sper sa se duca vestea prin blogosfera si pe facebook. Nu, mari iluzii nu imi fac. Stiu ca omul fara bun simt ramane tot porc, oricat i-ai baga sub nas lectia aceasta, insa sper ca in acest fel sa nu se mire prea tare cand, intr-o buna zi, se vor trezi ca le bate la usa factura pentru serviciile pe care le-am oferit, caci nu gasesc alta solutie la problema ce ma tot framanta de cand am blog. 

Nu stiu cum mama naibii am ajuns eu sa fiu mama tuturor ranitilor din online, nu stiu cum de toti vin pe capul meu sa ceara sfaturi si indicatii, dar stiu ca imi vine sa le spun vreo cateva de dulce atunci cand ma deranjeaza pentru toate nimicurile. Oameni buni, eu nu sunt psiholog, nu sunt nici expert IT, nu sunt nici mama ranitilor. V-am ajutat o data, v-am ajutat si a doua, si a noua oara, dar trebuie sa intelegeti ca nu sunteti copiii mei, nu am nici o obligatie la voi si nu va pot tine mereu in carca mea. Invatati, invatati, invatati! Sau platiti pentru ceea ce va ofer, pentru timpul meu liber ce zboara la voi, pentru toate problemele cu care ma coplesiti, pentru tot, tot, tot! Continuarea o puteti vedea in acest articol http://vieneland.wordpress.com/2014/06/17/program-online-de-facturare/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu