luni, 22 septembrie 2014

Utopia Blog

Intr-o zi am dat de un blog dragut ce continea tot felul de informatii legate de viata, relatii, calatorii, tehnologie, educatie ori sanatate. Mi-am pierdut ultimele 2 zile numai pentru a citi cele mai recente postari, iar in continuare am de gand sa mai "pierd" oricate vor fi necesare pentru a-l cunoaste pe de-a-ntregul. 
Initial am descoperit articolul despre robotii viitorului, care ne ajuta sa ne dam seama cat de avansata este tehnologia din ziua de azi si cat de mult se prevede a avansa in viitorul apropiat. Totodata cat de mult ne usureaza viata diferitele aplicatii de la electrocasnicele noastre si nu numai, iar ce m-a impresionat cel mai mult au fost informatiile despre termostatul Nest ce ar putea sa iti preia functia de a stinge si a aprinde lumina la anumite ore, ori de a aerisi atmosfera la intoarcerea ta din vacanta. 
Un alt articol ce mi-a atras foarte mult atentia a fost cel in care este prezentata masina Hennessey F5 si scopul ei, acela de a atinge viteza de 500km/h. Numai ideea in sine imi provoaca goluri in stomac, deoarece mie imi e greu si atunci cand autobuzul circula cu viteza putin mai mare... Gandidu-ma la cum ar arata o masina ce ruleaza cu 500km/h, nu imi vine in cap decat figura soferului ce arata de parca ar fi intr-o centrifuga de 20G. 
Tot pe utopiablog.eu sunt demascate atat "gradele" de fericire cat si beneficiile unui simplu zambet. Cum un zambet cu buzele stranse poate sugera un secret ascuns ori o idee jucausa ce trebuie retinuta. De asemenea mai aflam cum un zambet larg poate semnifica o bucurie foarte mare, dar poate totodata fii atat de larg datorita faptului ca este unul fals, persoana respectiva straduindu-se prea mult in a isi arata "bucuria".
Asadar veti avea de unde alege tinand cont de gama larga de categorii regasita pe acel blog. Tot acolo mai puteti gasi informatii si despre casa si gradina, auto, cariera, filme, fun, news, sex, societate, sport sau timp liber. Tema este una destul de simpla, dar eleganta, iar contrastul scrisului negru pe fontul alb face ca cititul sa nu fie obositor, deranjant. Il recomand cu placere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu