miercuri, 26 noiembrie 2014

Vacanta in Cipru prin Early Booking

Parca nicaieri nu se aplica mai bine zicala "omul gospodar isi face vara sanie si iarna caruta", asa cum se aplica in domeniul turistic si mai ales cand vine vorba despre oferte early booking. Ce inseamna, de fapt, ofertele early boooking? Este vorba despre acele oferte pentru pachetele de vacanta pe care agentiile de turism (asa cum este Genius Travel) le pun la dispozitia clientilor cu sase luni inainte de inceperea sezonului, inainte de aparitia cataloagelor, cu reduceri semnificative, de pana la 40 %, daca oamenii isi fac rezervari din timp (rezervari timpurii). Ce poate fi mai linistitor decat sa stii, de exemplu, inca de pe acum ca la vara vei pleca in vacanta in Cipru, ca nimic nu mai poate schimba acest lucru, pentru ca ti-ai facut rezervare din timp si ai beneficiat de o reducere substantiala?

Cipru...
Aceasta tara insulara ce reuseste sa atraga anual multimi de turisti din intreaga lume, oameni dornici sa se relaxeze respirand aerul salin al Marii Mediterane, sa se bucure de soarele darnic si de nisipul mult cautat si mult laudat, sa admire lanturile muntoase sa viziteze bisericile cu picturi murale din regiunea Troodos si vestigiile arheologice de la  Choirokoitia. Peisajele de vis ce incanta ochii turistilor fac din Cipru una dintre cele mai cautate destinatii de vacanta, motiv pentru care eu va recomand sa va pregatiti din timp, sa profitati de ofertele early booking puse la dispozitie de catre Genius Travel. Tare mult mi-ar placea si mie sa imi pot oferi o vacanta de vara de neuitat pe aceasta insula superba, locul in care legendele spun ca s-a nascut, din spuma marii, frumoasa Afrodita, zeita dragostei.

Daca mi-as putea programa de pe acum vara, daca as putea stii sigur ca nu voi fi la fel de aglomerata ca anul acesta, cu siguranta mi-as face rezervare inca de pe acum, as cumpara un pachet de vacanta prin oferta early booking de la Genius Travel si as astepta cu nerabdare zilele calduroase de vara, stiind ca ele imi vor aduce relaxarea mult visata si imi vor imbogati pana si blogul, datorita povestilor pe care le voi scrie si fotografiilor pe care le voi face. Din nefericire, in acest moment nu stiu ce va fi anul viitor, nu stiu cand si cum imi voi putea permite un concediu, insa fac planuri serioase deja si incerc sa gasesc solutia ideala, sa descopar fereastra ce m-ar putea ajuta sa imi comand inca de pe acum un pachet de vacanta potrivit nevoilor si dorintelor mele. 



Mi-ar placea sa am ocazia de a ma caza la Hotel Almyra din Paphos (evident Cipru), hotel situat chiar pe plaja si inconjurat de minunate gradini, foarte aproape de Casa lui Dionysos (ce face parte din patrimoniul UNESCO) si de trei terenuri de golf. Admirand fotografiile facute de altii, deja visez cu ochii deschisi la aceasta uimitor de frumoasa zona a lumii si nu fac altceva decat sa calculez programul viitor, pentru a ma putea asigura ca eu si familia mea ne vom descurca sa profitam de ofertele Genius Travel EARLY BOOKING 20% inclus pentru rezervare pana la 31 Martie si plata integrala pana la 09 Aprilie. Pentru cei ca mine, care viseaza de pe acum la vacanta de vis in Cipru, trebuie sa mentionez faptul ca toate documentele de calatorie, inclusiv biletele de avion si voucherele pentru cazare, se elibereaza in format electronic facilitand expeditia rapida a documentelor catre clientii Genius Travel din afara Bucurestiului si
ca tariful include:

-bilet de avion cursa Bucuresti – Larnaca – Bucuresti

-transfer aeroport – hotel – aeroport (cu exceptia hotelurilor din Paphos)

-7 nopti cazare

-masa conform oferta

-asistenta turistica locala

-asigurarea medicala si asigurare storno





TARIFUL NU INCLUDE:

-taxele de aeroport 100 euro / persoana (pot suferi modificari)

-transfer aeroport-hotel-aeroport zona Paphos (capacitate maxima 1- 4 pers): 240 euro/masina, exceptie Hotel Intercontinental Aphrodite Hills: 210 euro/masina.

-excursii optionale

-serviciile de masa si bauturile care nu sunt prevazute in program


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu