sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Magazinul preferat - LaFemmeCoquette

Acum cativa ani de zile, pe vremea cand inca mai eram angajata la patron, una dintre colegele mele a adus la serviciu o pereche de cercei uluitor de frumosi, care mi-au furat inima din prima clipa. Era un model vintage, din argint, cum nu credeam ca se mai fabrica acum si erau de vanzare. E drept, la un pret destul de piperat, pe care eu nu mi-l permiteam in acel moment. Am rugat-o sa imi pastreze cerceii pana la salariu, caci nu concepeam sa nu ii cumpar. Din nefericire, o alta colega a fost mai iute si cu portofelul mai bine burdusit de bani. A platit rapid si a cumparat perechea de cercei din argint cu model vintage, lasandu-ma cu ochii in soare si cu inima fripta. Cineva mi-a spus ca asemenea cercei se gaseau si prin oras, la magazinul x. Gresit! Semanau putin, insa nu erau ceea ce imi doream eu...


De curand am gasit pe internet, absolut intamplator, o pereche de cercei aproape identici cu cei pe care ii regretam de atatia ani. Nu va puteti imagina ce explozie de bucurie am avut si ce mutre mirate au facut baietii mei vazandu-ma atat de fericita! Cu aerul lor clasic, cu minunata camee din sidef, decorati cu marcasite, lucrati cu argint 92,5 %, acesti cercei argint LaFemmeCoquette (Camee din argint) ma fac sa uit ca tocmai au trecut sarbatorile de iarna si bugetul inca nu s-a echilibrat, ma fac sa uit ca aveam de gand sa strang bani pentru vacanta de vara, ma fac sa nu ma mai gandesc la nimic altceva si doar sa ii admir, iar si iar, pana in ziua cand imi vor intra banii pe card, pentru a-i putea comanda. Sper doar sa nu patesc ca data trecuta, sa nu fie vreo alta doamna mai iute decat mine si sa mi-i sufle de sub nas. 



Nu stiu cum sunt alte femei, dar mie cand imi pica pe un lucru, mai ales daca este vorba despre o bijuterie din argint bine lucrata si cu aspect clasic, elegant, nimic nu ma poate opri si fac tot posibilul sa o am. De cand am descoperit site-ul LaFemmeCoquette ma tot plimb de la o categorie la alta, studiind si admirand fiecare produs in parte, caci fiecare parca imi sopteste o poveste si ma face sa visez la viitoare povesti. Am un prieten care, vazandu-ma atat de entuziasmata, s-a decis ca pentru ziua de Valentine's Day sa ii ofere iubitei sale cadou o pereche de cercei din argint asemanatoare celei care imi place mie, cu deosebirea ca cei alesi de el sunt decorati cu o piatra semipretioasa "ochi de tigru" si in acest moment sunt la promotie, cu un pret foarte bun. Mi-e drag sa stiu cu una dintre prietenele mele va primi un cadou deosebit, si ca acel cadou va ajunge la ea si datorita mie si recomandarilor mele. 



Stiti cum e in viata... Magazine cu bijuterii din argint sunt multe, atat prin orase, cat si pe internet, insa doar unul va deveni preferatul femeilor cochete, al celor care stiu ce inseamna eleganta si bunul gust, al celor ce stiu sa profite de promotii, ca si al barbatilor care doresc sa fie galanti si sa ofere femeilor exact ceea ce isi doresc, atat in zilele de sarbatoare (1 Martie, 8 Martie, ziua indragostitilor, dragobete, Pasti, Craciun, revelion, aniversarea zilei de nastere, de casatorie...), cat si in oricare alta zi a anului, cand nimeni nu se asteapta la asemenea surprize. Ce isi doresc femeile si care sunt gusturile lor in materie de moda si bijuterii puteti afla citind LaRevista. Magazinul tau preferat care este?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu