luni, 19 ianuarie 2015

Unde gasesc cuverturi de pat 3D

Spuneam astazi ca alerg dupa un vis, dar fara sa spun exact care este acela. Ei bine, in visul meu toti oamenii sunt buni, toate parcurile imbie la visare, toate florile sunt parfumate, toti copiii sunt sanatosi, toti ne descurcam cu banii pe care ii avem. :) In visul dupa care alerg, am cuverturi de pat 3D cumparate la promotie, am cartile cele mai incitante, am cu vreo 5 kilograme mai mult. Tot in visul dupa care alerg am destul timp sa stau tolanita pe lenjerii de pat de buna calitate, cu o cana de ceai aromat in mana, cu o carte in cealalta mana, fara sa imi pese de ploi, de promisiuni ce trebuiesc onorate, de probleme ce asteapta rezolvare.

Pentru inceput m-am decis sa imi fac un grup pe facebook, ca tot e la moda. Normal ca numele sau este Alerg dupa un vis... :)) Inca nu stiu pentru ce l-am facut, nu stiu ce voi posta pe el sau de unde voi lua oameni care impartasesc aceleasi aspiratii, care isi invelesc patul cu acelasi fel de cuverturi de pat
sau care citesc acelasi fel de carti, insa sunt multumita ca am mai facut un pas, chiar daca doar virtual, pe calea la care visez. In aceasta perioada oricum nu am timp prea mult pentru a ma ocupa si de un grup, oricat de mic si de nou ar fi el, caci alte visuri bat la poarta si se cer a fi realizate. Ma simt de parca as fi trasa in toate directiile, fara sa pot decide singura incotro vreau sa ma indrept.

Am o multime de planuri pentru acest an. Sunt convinsa ca la final de 2015, cand voi trage linie, voi descoperi ca nu am reusit sa duc la bun sfarsit nici macar jumatate dintre ele, insa daca macar o parte dintre ele vor fi implinite, satisfactia mea va fi uriasa, caci trebuie sa tin cont de putinul timp liber de care dispun, de prea putinele resurse (unele dintre planurile mele chiar au nevoie de multe resurse, fie ca e vorba despre lucruri cat se poate de materiale, fie ca e vorba despre timp si energie). Voi alerga dupa toate aceste visuri si voi incerca sa ma depasesc pe mine. La final, transpirata si gafaind de incordare, imi voi permite sa ma relaxez, sa aprind o tigara si sa ma invelesc intr-o cuvertura de pat 3D, sper eu undeva intr-un varf de munte, la aer curat. 

Nu am de gand sa fac publice listele cu planurile mele, asa cum se obisnuieste si cum procedam si eu in alti ani. Ma simt mai matura de atat si stiu ca nu mi-ar folosi la nimic. Seara, cand ma intind in pat sa dorm, de cum inchid ochii mi se deruleaza o lista interminabila de visuri, mereu aceleasi, poate intr-o ordine schimbata, dar mereu sclipind in intuneric si cerandu-si dreptul de a avea intaietate. In timp ce scriam toate astea, un gand fugar mi-a rasarit in minte si un zambet strengaresc mi-a luminat chipul: ok, visuri am, am si grupul unde pot visa, am si vointa de a le duce la implinire, dar de unde gasesc niste cuverturi de pat 3D in care sa ma infasor la final, cand voi trage linie? Nu cumva ar trebui sa imi comand inca de pe acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu