marți, 10 martie 2015

Cea mai frumoasa petrecere pentru copil

Am avut in blocul unde am locuit vreme de 25 de ani o familie putin cam ciudata, as indrazni sa spun. Sotii se despartisera cand copilul era destul de mic. A fost lasat in grija mamei, care si-a facut datoria asa cum se cuvine, in sensul ca a avut grija ca micutului sa nu ii lipseasca hrana sanatoasa, hainele curate, caldura si orice altceva ar insemna strictul necesar. Ceea ce m-a mirat pe mine a fost faptul ca aceasta mamica nu a pus niciodata accent pe ziua de nastere a copilului, nu i-a urat niciodata La multi ani!, nu i-a oferit cadouri, nu i-a organizat petreceri. Am fost surprinsa. E drept, pe vremea aceea nu existau firme care sa organizeze petreceri cu zane, printese, eroi de poveste, decoruri mai ceva ca la teatru, spiridusi, baghete magice, clovni, vrajitoare mai bune sau mai rele, confetti, picutra pe fata, baloane, tombole, concursuri si toate cele ce mai pregateste astazi firma www.infinityevents.ro.

Baiatul a crescut, s-a casatorit cu o prietena a mea si asa am aflat ca nimeni pana atunci nu ii urase La multi ani!, nimeni nu ii pregatise un tort si nu ii oferise un cadou de ziua lui. Mutra lui, cand s-a intamplat prima data acest lucru, ar fi trebuit sa fie filmata, caci rar am vazut un om mai surprins, mai emotionat, mai pierdut in spatiu. Pur si simplu nu stia cum sa reactioneze, se vedea ca nu stie care sunt obiceiurile, ca nu stie ce are de facut si ca se simtea jenat de aceasta situatie noua pentru el. Petrecerea pe care eu si prietena mea am organizat-o pentru el il punea in dificultate maxima, caci nu fusese in viata lui la o petrecere si nu avusese una a lui. Cred ca acesta a fost unul dintre impulsurile care m-au facut de-a lungul timpului sa ii organizez copilului meu petreceri in fiecare an, fie ca stateam bine cu banii, fie ca abia imi duceam zilele de azi pe maine.

Anul 2015 este un an mult mai bun pentru parintii care vor sa ofere copiilor nu doar strictul necesar, ci si ceva in plus, acel ceva ce le va aduce, peste ani, amintiri dragi sufletului. Dupa cum stie deja orice adult, copiii uita repede, de cum cresc, ce haine purtau, ce mancare mancau, insa isi amintesc de cadourile primite, de petrecerile la care au luat parte sau care au fost organizate special pentru ei. Si ce poate fi mai placut peste ani, cand copilul creste, decat sa isi aminteasca si sa procedeze la fel cu copilul sau, oferindu-i amintiri de neuitat... Fiul meu tine minte si acum zilele lui de nastere, cand casa era plina de copii de prin vecini, de colegi de gradinita sau de scoala, de cadouri, de jucarii, de jocuri interactive, de sarbatoare. Nu regret nici o clipa ca uneori am rabdat de foame pentru ca el sa se bucure si sa primeasca in dar cea mai frumoasa petrecere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu