marți, 24 martie 2015

Cu mine a inceput totul

Cu mine a inceput totul, de la mine s-au molipsit si eu le voi ramane pe veci cea mai draga, indiferent cate ca mine (nu, ca mine nu se mai nasc) le vor mai intersecta existenta. Eu sunt inceputul, miezul si motorul ce a pus lucrurile in miscare. Pe mine s-au facut experimente de tot felul, cu mine s-au cheltuit bugetele, de la mine au cele mai mari asteptari. Eu sunt inima ce palpita la fiecare respiratie a lor, pentru mine le bate inima puternic atunci cand nu respir bine. Greutatile prin care am trecut m-au inmuiat, m-au facut sa devin timida, precauta, insa undeva bine ascunsa sta dorinta mea de libertate, de independenta, de subjugare a tuturor celor din jur. Incerc sa renasc precum pasarea aceea celebra, din propria-mi cenusa. Ei stiu si ma sprijina, pentru ca de la mine a inceput totul si eu le voi fi pe veci cea mai draga. 


Miti, pisica iubita a Vienelei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu