marți, 24 martie 2015

Roata din poliamida

Avem niste prieteni care, acum cativa ani, si-au deschis un showroom de mobila in colaborare cu o fabrica de mobila. Cred ca este inutil sa povestesc prea multe in amanunt. Vreau numai sa specific clar un lucru: au optat pentru lucru de calitate, iar asta le-a adus succesul, desi preturile pe care le practica nu sunt printre cele mai mici de pe piata. Am tinut cont de fiecare amanunt in parte, nu au lasat nimic la voia intamplarii si au colaborat doar cu firme care ofera materiale inalt calitative, ca nici un client sa nu vina peste o luna si sa le reproseze ca au vandut porcarii. Din acest motiv le merge bine, caci toti clientii lor sunt multumiti si au grija sa ii recomande mai departe altor si altor prieteni. 

Tin minte ca ne povesteau intr-o zi despre faptul ca cerceteaza piata si cauta in stanga si in dreapta pana gasesc ceea ce este mai bun chiar si cand vine vorba despre banalele manere pentru sertare sau de rotile pentru masutele de cafea. Atunci am aflat ca rotile din poliamida sunt preferatele lor, ca marea majoritate a pieselor de mobilier pe care ei le lucreaza si comercializeaza au roti din acest material. Roata din poliamida, asa cum este ea descrisa pe siteul tente.com/ro-ro/, este formata din: "Rolă pivotantă, Furcă din tablă din oţel, ambutisată, zincată, cap pivotant cu rulment pe două rânduri de bile, axul roţii cu şurub şi piuliţă, flanşă antipraf, sistem de prindere tip placă.Roată din poliamidă, rulment plan (bucşă antifricţiune)". Sarcina dinamica a acestei roti este de 275 kg, iar sarcina statica este de 550 kg. 

Tot la prietenii mei, de aceasta data acasa, am vazut una dintre cele mai frumoase masute de cafea, cu totul si cu totul originala, unica si surprinzator de usor de manevrat datorita rotilor din poliamida. Au trecut vreo doi ani de atunci, iar eu inca mai sper ca voi reusi intr-o zi sa imi fac timp, sa gasesc materialele necesare si sa imi construiesc singura o masa pentru cafea, o masuta pe care sa o tin permanent langa fotoliul unde lucrez sau langa pat, in serile cand ma relaxez citind sau privind diverse documentare la televizor. Deocamdata nu stiu decat ca as dori o masuta de cafea neconventionala, cu o forma unica, in nici un caz nu patrata, dreptunghiulara, ovala sau rotunda, una care sa aiba deasupra suportului un geam transparent, iar sub geam sa lipesc diverse obiecte dragi sufletului meu, obiecte care sa imi bucure ochiul (gen o carte, o floare uscata, o tigara, imagini cu munti inverziti, ascunsi partial de ceata...).

Sunt convinsa ca ma vor ajuta prietenii mei, cand ma voi decide sa trec de la gand la fapta si sunt convinsa ca sfaturile lor privitoare la materialele folosite imi vor fi de mare ajutor. Pana atunci am o singura alta certitudine: ca masuta mea de cafea (neaparat neconventionala) va avea roti din poliamida. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu