joi, 16 aprilie 2015

Aranjamente florale de la Alidesign

Ma gandeam zilele trecute la cum se intoarce roata in viata, cum ni se schimba parerile si sentimentele de la un an la altul, de la o zi la alta. Varul meu, care intotdeauna a fost un barbat superficial, care a cautat in fiecare clipa a vietii distractia, a cunoscut de curand o fata. La inceput ne-am spus toti ca este doar o alta fata, una pe care o va adauga in palmaresul sau bogat. Cat de tare ne inselam ne-a dovedit-o in ziua cand a venit sa ma intrebe de unde ar putea comanda un buchet de flori frumos aranjat, pe care sa il trimita fetei la serviciu, alaturi de un biletel, asa cum vazuse el prin filme. Nu va puteti imagina surpriza mea, nici hohotele de ras ale sotului meu. In sfarsit, cunostea si el dorinta de a oferi mici placeri femeilor si incepea cum nu se putea mai bine, cu flori. I-am recomandat fara sa stau pe ganduri aranjamente florale de la alidesign, caci stiam cata pasiune pun acei oameni in fiecare buchet, cate idei simpatice au si cat pret pun pe profesionalism. 

Am simtit in acea zi ca toate sfaturile pe care i le-am dat varului meu de-a lingul timpului nu s-au pierdut, ca undeva in adancul sau stia ce are de facut, doar ca nu gasise inca fata pentru care sa faca. Ce poate fi mai placut pentru un barbat decat sa daruiasca si sa vada cum femeia pe care o iubeste ii zambeste cu intregul chip, fericita? Am simtit ca toate buchetele de flori pe care mi le-a oferit sotul meu au avut si ele contributia lor, caci i-au aratat varului meu ca nu e nici o rusine ca un barbat sa ofere flori femeilor. Am simtit ca vor fi fericiti impreuna, varul meu si noua lui iubita, pentru ca se potrivesc si au inceput cu dreptul relatia. Deja la noi in casa au inceput sa apara glumele legate de o viitoare nunta, de aranjamentele florale ce vor fi puse pe mesele din local, de buchetul miresei si de fata care va reusi sa il prinda, ba chiar si de viitorii lor copii si de florile cu care vor fi impodobite lumanarile de botez. 

As vrea ca toti barbatii sa inteleaga ca un gest mic, cum este cel de a darui femeii o floare, un buchet de flori, un aranjament floral, poate avea urmari surprinzatoare, poate aduce zambete si poate contribui la construirea unei relatii frumoase, de lunga durata. Mi-ar placea sa stiu ca barbatii se inspira sin gesturile altora si apeleaza la firme specializate, ca trimit prima floare atunci cand femeia se asteapta cel mai putin, poate chiar cum a procedat varul meu, intr-o zi aglomerata si obositoare de munca. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu