miercuri, 22 aprilie 2015

Ma simt bine in pielea mea

Aseara, impinsi de dor de duca, am iesit la o scurta plimbare prin cartier. Vantul taios ne-a intors repede in casa. Peste gecuta de primavara mi-am tras paltonasul, apoi mi-am acoperit capul cu o caciula serioasa. Am revenit in strada. Ne-am plimbat, am povestit si am facut cateva poze. La intoarcere ne-am decis sa oprim intr-un magazin, caci nu se face sa intri in casa fara ceva dulce din care sa rontai in timp ce te uiti la televizor. In timp ce comandam niste piscoturi "de casa", in micul magazin de cartier a intrat un baiat. In pantaloni scurti si in tricou. M-a apucat un ras isteric, iar el mi-a tinut isonul. Unii sunt imbracati de vara, iar altii de iarna, a, exclamat printre hohote de ras.

Probabil de la aceasta intamplare
am ajuns sa visez ca eram inconjurata de o multime de femei elegante ce ma priveau zambind din coltul gurii. Toate aveau haine potrivite anului 2015, toate erau gatite si aranjate, iar eu purtam un trening ponosit, o pereche de tenisi si o caciula de blana, ca si cum abia scapasem de la spitalul de nebuni. Culmea este ca nici macar nu ma deranjau zambetele lor furisate. Ma simteam bine in pielea mea si nu imi pasa nici cat negru sub unghie de parerea lor. Un vis, atat... Sau poate... Mie oricum nu prea imi pasa cum ma vad si ce cred altii... :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu