joi, 7 mai 2015

Daca aflati ca am murit sufocata...

Daca aflati ca am murit sufocata, pe ea sa dati intreaga vina. Aceasta domnisoara dolofana, cu privire inocenta, imbracata in haine dungate, are obiceiul de a dormi pe gatul meu, asezata sub forma de guler. La inceput mi-a placut mult. Era o senzatie noua, placuta... Adormeam leganata de torsul pisicutei care se linistea doar cand o tineam la piept si ii sopteam diverse prostioare. Nu imi trecea prin cap ca vremea trece si mica jucarie creste. In acest moment a ajuns la 5 kilograme si continua sa se ingrase. Asadar, daca aflati ca am murit sufocata, pe iubita mea Pufina sa dati vina. :)))



2 comentarii:

  1. ooo...frumoasa frumoaselor! :))
    ea se simte tot un puiut, sa stii, si nu intelege neam de ce nu o lasi acolo unde ei ii este bine :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O las, chiar si cu riscul de a muri sufocata! Cum as putea alunga minunea asta din locul pe care ea il iubeste? :))

      Ștergere