luni, 18 mai 2015

Din Soseaua Nordului spre Cina

Intotdeauna am iubit aceasta strada aparent izolata de restul orasului. Nici macar nu ii cunosc numele, desi locuiesc in Ploiesti de mai mult de 40 de ani. Din Soseaua Nordului spre Cina se intinde una dintre strazile pline de verde. Cocheta, ingrijita, subtirica, mi-o imaginez ca pe o domnisoara frumoasa care stie ce vrea de la viata, insa nu face nimic pentru a castiga acel ceva. Mi-o imaginez ca pe o fata timida, care nu vrea sub nici o forma sa se laude cu frumusetea sau inteligenta sa. Atunci cand am timp, cand imi e dor de liniste sau cand ma framanta anumite intrebari, fac o plimbare din Soseaua Nordului spre Cina, eventual fac si cateva poze si ma intorc acasa obosita, dar senina. Este una dintre putinele strazi din Ploiesti unde ma simt parca ajunsa intr-o alta lume, o lume plina de culoare, de veselie, de frumos. Priviti o portiune din aceasta strada...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu