duminică, 24 mai 2015

Jungla urbana din Ploiesti

Ador spatiile incarcate de verde. In aceasta primavara m-am bucurat de ele parca mai mult ca oricand. M-am plimbat pe strazi, am facut sute de fotografii, mi-am incarcat sufletul de frumos. Am descoperit ca in orasul Ploiesti, in ciuda ideii ca este invechit, prafuit, urat, cel care cauta cu atentie poate descoperi o adevarata jungla urbana, o mare de verde in care si-au facut adapost o multime de animalute, mai mici sau mai mari. Ascunse printre copaci, in iarba verde a spatiilor de langa blocuri, am zarit pisicute ce dormitau, soparle trecand rapid de la o piatra la alta, gandacei de toate culorile. Intr-o zi am observat chiar si o omida, insa nu am fotografiat-o. Am lasat jungla urbana sa isi traiasca fericirea in liniste si m-am retras tiptil, asta dupa ce am imortalizat marea de verde a Ploiestiului...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu