marți, 9 iunie 2015

Biblii de vanzare

Pentru cei care s-au intrebat vreodata unde pot gasi Biblii de vanzare m-am gandit sa scriu acest articol. Sigur, e destul sa dati clic pe linkul de aici pentru a ajunge pe site-ul unde se gasesc biblii de vanzare, insa eu imi fac datoria morala si incerc sa va spun in cateva cuvinte ce puteti gasi pe acest site, caci mi-a placut sloganul cu care isi intampina vizitatorii: "Nu te mai gandi la preturi, noi le avem pe cele mai mici.". Si, asa cum spune sloganul, nu doar preturile sunt mici, ci si unele biblii, special concepute pentru a fi purtate oriunde ar merge posesorul lor, editii de buzunar ce pot fi facute cadou prietenilor sau pot fi pastrate si citite atunci cand omul doreste. Multe dintre ele sunt invelite in piele de diferite culori, au scrisul mare si margini aurii, unele au chiar si fermoar, ceea ce le aduce un plus de eleganta. Ma gandesc la faptul ca pana si cei necredinciosi si-ar putea cumpara o asemenea biblie, caci tare ingrijite sunt si tare frumos arata in biblioteca, pe un raft in living sau chiar pe o masa eleganta acoperita cu sticla.

Biblii de vanzare se gasesc
probabil pe multe site-uri de pe internet, insa editii atat de ingrijite, atatea modele de toate marimile si culorile, dar si asa preturi mici, cu greu cred ca puteti gasi in alta parte. Eu am de mult in plan sa imi fac o masa din lemn natur, usor lacuita, asa cum este si noptiera pe care tocmai mi-a facut-o sotul meu. In mintea mea, masuta va avea un spatiu in care imi voi aranja un decor vintage, cu obiecte aduse din vremuri trecute (un ceas foarte vechi, o biblie, o cescuta de cafea si farfurioara sa - am un set foarte vechi, din portelan), toate acoperite de o sticla prin care orice musafir sa le poata admira in voie. Abia astept sa imi vad "opera" realizata, pentru a ma putea bucura de aspectul ei si, bineinteles, pentru a ma putea lauda la voi, cititorii mei, si la prietenii pe care ii am pe facebook. Asadar, eu sunt dovada vie ca nu trebuie neaparat sa fii credincios, sa iti doresti sa citesti sau sa inveti ceva din cartea sfanta pentru a cauta biblii de vanzare si apoi a le cumpara.

Desigur, acest articol este scris in primul rand pentru persoanele care sunt ferme in credinta lor, care doresc sa stie tot ce se poate stii despre biblie si despre povetele care se gasesc in ea, ba chiar sa si duca vorbele sfinte mai departe, modesta contributie la propovaduirea crestina in lume. Cele doua motive pentru care vorbesc despre biblii de vanzare nu se exclud unul pe altul, ci cred mai degraba ca se completeaza. Unii isi doresc biblii pentru bucuria sufletului, altii pentru a-si bucura privirile in intimitatea casei. Asfi curioasa sa aflu de la cititorii mei daca sunt interesati de locul unde pot gasi biblii de vanzare, daca isi cumpara asa ceva si mai ales care sunt motivele pentru care se decid sa cumpere o biblie. Credeti ca ma puteti ajuta sa aflu cateva informatii pe aceasta tema? Mai cred oamenii in biblie? Mai citesc biblia? Se gandesc vreodata sa o utilizeze si la altceva in afara de citit? E cumva de prost gust sa faci cadou cuiva o biblie? Astept cu nerabdare raspunsurile voastre intr-un comentariu la acest articol. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu