marți, 2 iunie 2015

Natura repara ceea ce strica omul

Natura, in maretia si darnicia ei, incearca mai mereu sa repare ceea ce distruge omul, involuntar sau nu. Pe strada ulita unde locuieste soacra mea am zarit o casa parasita. Nu am intrebat ce s-a ales de proprietar, de teama sa nu aflu ca s-a spanzurat si asta, asa cum a facut-o vecinul de mai sus, care a lasat in curte o catea lup de o frumusete rara, pe care o hraneste acum soacra mea. Am preferat doar sa fac o poza care sa arate lumii cata grija are natura de noi, de sensibilitatea noastra... Vazand ca omul a abandonat casa, ca peretii ei se prabusesc, ca usile au disparut, natura si-a trimis cel mai bun designer, iedera, sa acopere uratul din viata noastra, sa ascunda cruda realitate sub o perdea verde... Sa-i fim recunoscatori sau sa ne intrebam cand am devenit nepasatori, cand am ajuns insensibili la dramele ce se petrec sub ochii nostri?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu