marți, 9 iunie 2015

Pierdut caine din neglijenta!

Legat langa o taraba cu fructe in piata, catelul astepta cuminte, privind din cand in cand in stanga si in dreapta. M-am oprit langa el, l-am mangaiat si m-am jucat cateva minute. Era bland si prietenos. L-as fi putut lua cu mine fara ca cineva sa ma intrebe de sanatate si fara ca bietul patruped sa aiba ceva impotriva. In timp ce ii faceam cateva poze, mi-am amintit cate anunturi apar pe internet in ultima perioada, toate incepand cu: pierdut caine in zona x... Mi-am dat seama ca in spate ar putea fi retele intregi de hoti care vaneaza oamenii neglijenti ce detin caini de rasa, blanzi si usor de furat, pentru care mai tarziu sa poata cere recompensa. Dragi stapani de catei frumosi si blanzi, nu ii mai lasati legati de stalpul din piata, nici de gardul din fata supermarketului. Chiar nu as vrea sa va vad mai apoi strigand pe facebook: pierdut caine (din neglijenta)!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu