luni, 20 iulie 2015

Ochi pentru ochi sau educatie?

E o nebunie zilele aceasta in online, de cand cu valva starnita de violul fetei din Vaslui. Pe buna dreptate suntem cu totii revoltati ca in anul 2015 se mai poate intampla asa ceva intr-o lume care isi spune ca este civilizata. Si tot ca de obicei cand un subiect rascoleste patimile omenesti, parerile ne despart, in loc sa ne uneasca pentru a gasi cele mai bune solutii. Unii cer reintroducerea pedepsei cu moartea, altii viseaza sa ii castreze pe violatori (recunosc ca si eu am pacatuit in clipa cand am aflat), altii abia asteapta sa ii vada inchisi si violati de colegii de camera din inchisoare, ba chiar am citit ca unii le-ar taia organele genitale si le-ar indesa violatorilor pe gat. Eu am ales sa militez pentru pedepse mai aspre si mai ales pentru educarea viitoarelor generatii, caci la ele ne este speranta. Cu cei care sunt deja mari nu mai putem face treaba. Cu greu li s-ar mai putea scoate acum din cap ideile bagate in 20 de ani de catre parinti inconstienti si de catre o societate nepasatoare. Trebuie sa ne axam pe educatia celor mici, a celor care abia acum fac primii pasi, caci ei sunt cei ce vor ramane si vor putea schimba in bine fata lumii. 


Voi ce spuneti? Ochi pentru ochi sau educatie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu