miercuri, 28 octombrie 2015

In ce bar iti bei cafeaua?

Care sunt criteriile ce ii ghideaza pe oameni in alegerea unui bar in care sa guste o cafea, sa stea de vorba cu un prieten, sa trimita niste mailuri importante in timp ce muzica se aude in surdina? Tin ei cont de diversele accesorii profesionale de bar? Sunt interesati de felul in care arata mesele? Cauta o anumita atmosfera? Vor ca serviciile sa fie de cea mai buna calitate? V-ati intrebat vreodata ce anume va atrage de fapt la un bar? De-a lungul vremii am avut cateva baruri preferate, in care ma retrageam pentru a bea un suc, un ceai, pentru a ma simti bine alaturi de prieteni. Daca as face acum un calcul, as descoperi probabil ca toate acele baruri nu aveau de fapt nimic in comun. Cum asa, poate ca ma veti intreba? E destul de simplu de inteles. Fiecare varsta vine cu propriile sale placeri, cu noi dorinte, cu o alta mentalitate. In nici un caz nu m-am mai putea simti bine acum, la 45 de ani, in barul unde ma simteam extraordinar de bine la 18 ani, de exemplu. 

In ultimii ani am remarcat ca ma simt tot mai atrasa de barurile unde muzica este data foarte incet sau nu exista deloc, probabil pentru ca prefer sa vorbesc si sa ii ascult pe altii vorbind. Imi plac barurile unde vara pot sta la umbra si unde iarna e cald. Imi plac mai ales barurile care au automate de cafea, ceaiuri aromate si suficienta gheata in paharele cu nectar de capsuni si banane. Candva, pe vremea cand inca nu aparusera la noi aceste automate de cafea, imi alegeam barul in primul rand in functie de gustul cafelei. Daca se intampla sa primesc o data spalatura de zat cu nume de cafea, a doua oara nu mai intram in acel loc nici daca ma rugau ei. Din fericire, barurile acelea au cam disparut si nu mai exista riscul sa imi iasa in cale tocmai cand imi e sete, pofta de o cafea sau numai dor de a sta la taclale cu oameni dragi. A, sa nu uit! Urasc barurile unde nu pot fuma! 

Mi-ar palcea sa existe un forum unde persoanele care deschid baruri sa se intalneasca si sa stea de vorba cu cei care au obiceiul de a frecventa baruri, sa afle ce asteptari au oamenii de la un asemenea local, sa afle ce anume nu le place, sa povesteasca despre tehnologii variate si sa invete unii de la altii. Mi-ar placea sa aflu si parerea altor oameni, sa vad daca si ei isi aleg barul in functie de anumite criterii sau intra in primul care le iese in cale, mi-ar placea sa stiu daca unora le mai plac barurile in care intrau la 18 ani, presupunand ca acum au peste 30 sau 40 de ani. Tu in ce bar iti bei cafeaua?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu