luni, 26 octombrie 2015

Poate ca a sosit clipa

Acesta a fost primul meu blog, facut cu manutele mele, fara pic de ajutor de undeva si fara sa am habar prea bine ce inseamna un blog. Stiam ca vreau sa scriu si asta mi-a fost de ajuns. Google m-a indrumat spre platforma blogger si de acolo nu a mai fost decat un pas. La doua luni dupa ce l-am deschis, am primit in dar vienela.ro, iar asta m-a incantat atat de tare incat am abandonat fara urma de regret blogul de fata. Dupa un an mi-am dat seama ca l-as putea folosi, daca tot nu apucasem sa il sterg, cum fusese planul initial. Si de atunci il tot folosesc pentru diverse. In aceasta seara scriu doar pentru a ma racori, caci am niste nervi de imi vine sa urlu si sa iesi cu iataganul in mana pe strada. Acest blog, primul meu blog, a suferit cateva modificari de-a lungul timpului. Nu a aratat de la inceput asa. Poate ca a sosit clipa sa fac si in viata mea niste modificari...
Poate...

Un comentariu: