miercuri, 28 octombrie 2015

Un city break ieftin

Am tot vorbit cu o prietena in zilele trecute despre un city break ieftin de la Scotianul.ro, caci ma incanta ideea de a profita de o mini vacanta dupa ce sotul meu se va intoarce acasa (din calatoria vietii sale). M-a ascultat cu rabdare, mi-a pus intrebari despre locul in care vreau sa ajung, despre ceea ce doresc sa vizitez, despre fotografiile pe care planuiesc sa le fac (apropos, fotografiile m-au trezit acum din somn si m-au adus pe blog, sa scriu - tocmai am visat ca voiam sa fac poze, dar nu puteam din cauza ca bateriile erau descarcate). I-am povestit prietenei mele pana si faptul ca satmarenii sunt mari fani ai city break-urilor, dupa cum citeam intr-o anumita publicatie de pe la noi. Acela a fost momentul cand prietena mea m-a intrebat: pana la urma, ce inseamna un city break? I-am explicat pe scurt cu un city break este o vacanta mica, de un weekend, ce se desfasoara intr-un oras, dupa cum ii spune si numele. Ii biletul respectiv este inclus pretul transportului (de obicei se calatoreste cu avionul, probabil din cauza ca weekend-ul insumeaza destul de putine ore), cazare pentru doua sau trei nopti la hoteluri de 3 sau chiar 4 stele, hoteluri situate putin mai departe de centru respectivului oras. 


Unii aleg sa isi programeze pe cont propriu city break-ul, altii prefera un city break ieftin de la scotianul.ro, caci in acest fel scapa de alergatura dupa bilete, dupa cazare si se pot concentra pe ceea ce este cu adevarat important, adica mini vacanta in sine. In functie de orasul ales, fiecare om isi cauta informatii referitoare la obiectivele turistice bune de vizitat in weekend, la distanta dintre hotel si centru, la obiceiurile culinare ale zonei, la diverse altele... Eu, de exemplu, daca as alege sa platesc un city break, probabil m-as axa pe Venetia, Paris sau Londra. La Paris stiu deja fiecare caramida pe care imi doresc sa o vad, sa o ating, sa o imortalizez in fotografii, deci m-as pregati doar sufleteste. Pentru Londra m-as informa temeinic, mi-as incarca in telefon cateva harti, mi-as suna prietenii pentru a-i anunta ca sosesc. Doar Venetia m-ar face sa ma port altfel. Acolo as dori sa ma las surprinsa la fiecare pas, sa merg fara tinta de colo, colo, fara teama ca ratez vreun obiectiv. Voi cum ati proceda?

De ce sa alegi city break de la scotianul.ro? Poti plati oricum doresti, poti alege aproape orice capitala europeana si exista intotdeauna superconcursuri la care poti participa. Pentru mai multe detalii intrati pe site-ul lor. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu