miercuri, 21 octombrie 2015

Vorbim sau nu la telefon?

In ultimii ani, de cand imi petrec marea majoritate a timpului pe internet, mi-am cam pierdut obisnuinta de a vorbi la telefon, ba chiar am si renuntat de bunavoie la mobil. Prefer comunicarea prin intermediul chatului de pe facebook sau prin e-mailuri. Mi se pare mult mai confortabil asa. Am avut o perioada in care chiar ma enervam rau cand auzeam telefonul sunand si descopeream ca nu era nimic important. Aveam senzatia ca sunt tinuta din treaba. Desigur, cel care ma suna permanent era chiar sotul meu si tot lui ii puteam spune fara sa deranjez ca ma streseaza telefonul. Acum, ca este plecat in afara tarii, abia astept sa imi sune telefonul si sa ii aud vocea. De aici si intrebarea din titlu: vorbim sau nu la telefon? 


Ma gandesc la toti cei plecati prin strainatate. Oare ei cat de des comunica, prin telefon sau prin alte metode? Ma intreb daca prefera sa incarce cartela si sa cheltuiasca o multime de bani pentru a vorbi zilnic, de parca ar fi tot acasa sau se limiteaza la un "buna! ce faci? e totul ok acasa?"... Sincera sa fiu, pe de o parte am sperat ca sotul meu sa prefere convorbirile scurte, ca sa inteleg ceva din banii pe care ii va castiga, sa ii putem folosi la ceea ce avem nevoie. Pe de alta parte, acum imi dau seama ca m-as fi enervat si as fi suferit cumplit daca m-ar fi sunat pentru un minut pe zi. 

Voi ce ati alege? Sa vorbiti la telefon doua minute pe zi, riscand ca la intoarcerea acasa omul sa se mire ca ati schimbat mobila, ca s-au inmultit pisicile sau ca are copilul dinti in gura sau ati vorbi pe saturate, de parca omul ar fi plecat pana la magazinul din colt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu