joi, 12 noiembrie 2015

Articole despre animale de companie

Astazi am avut surpriza de a primi cateva comentarii (vreo doua erau la spam) de la un petshop care isi dorea sa afle cand incep sa scriu articole despre animale de companie pe blogul de pisici. Nimic mai simplu! Daca nu luam in calcul faptul ca pisicile sunt animale de companie si ca pe acel blog scriu uneori despre cainele meu, as spune ca ar fi pacat de munca mea de un an si de pasiunea cu care am scris pe acel blog. Prefer sa nu scriu deocamdata si sa astept firma potrivita (de preferat un pet shop) cu care sa colaborez ocazional sau permanent. Abia atunci voi scrie despre hrana animalelor mele, despre jucariile lor, despre diverse accesorii pe care le cumpar si le folosesc de cand am in casa animale de companie. Ma astept sa gasesc o firma care intelege ce inseamna puterea unui blog, dar si felul in care poate un blog sa ridice o afacere. Ma astept sa gasesc o firma care sa imi aprecieze munca pe care am depus-o si o voi depune si sa ma recompenseze corespunzator. Pana atunci voi evita sa scriu pe blogul de pisici articole despre animale de companie, asa cum isi dorea persoana ce a comentat semnand cu link catre un pet shop. Daca stiti vreo firma interesata de o colaborare cu blogul de pisici,
va rog sa imi dati de veste folosind formularul de comentarii sau direct adresa mea de e-mail, sas.vienela(at)yahoo.com.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu