duminică, 15 noiembrie 2015

Imprimante hp si cartuse

Cu foarte multi ani in urma, cand am vazut primul calculator "modern" in casa unei prietene, am reusit sa starnesc o mare veselie in casa ei. Curiozitatea mea innascuta m-a indemnat sa intreb ce este fiecare piesa in parte si la ce anume foloseste. Alaturi de unitate avea o imprimanta hp care pe mine m-a fascinat. Mi-am dorit si pentru mine una, insa mereu gaseam altceva de facut cu banii, semn ca nu imi era chiar trebuincioasa. Dar legile lui Murphy functioneaza fara gres. Ori de cate ori ii spuneam sotului meu ca ar trebui sa ne uitam pe la imprimante HP, sa vedem ce oferte exista, el insista ca nu avem nevoie. Murphy scotea limba la noi si ne dovedea ca ne-am inselat. Intotdeauna dupa asemenea discutii se intampla chiar sa avem nevoie de o imprimanta hp, lucru care ne silea sa umblam pe la prieteni, sa le solicitam ajutorul. Cei mai multi dintre ei aveau deja imprimante hp in case si toti se mirau ca nu ne cumparam, ca doar nu costa o avere. Eu faceam haz de necaz si le raspundeam ca sotului meu ii este teama de cand a auzit ca trebuie cumparate si cartuse. "Nu cumva nevasta-mea vrea sa vaneze pe cineva?" era replica mea favorita. :)))


Toata lumea se distra si discutia devia catre alte subiecte, de obicei legate de culori sau chiar de vanatoare. Asta pana in ziua cand am castigat niste bani frumosi la un concurs in blogosfera si i-am spus sotului meu ca asa nu se mai poate, ca vreau neaparat o imprimanta si ca promit sa nu folosesc la altceva nici unul dintre multele cartuse pe care le voi cumpara. Amintindu-si de cate ori i-am simtit lipsa, a fost intr-un final si el de acord ca nu trebuie musai sa ai o firma ca sa iti fie necesara o imprimanta hp. Asa am ajuns sa cautam pe internet imprimante hp, asa am intrat pe site-ul cartuse-shop.ro, asa am descoperit ca au transport gratuit la comenzi de peste 150 de lei, vouchere sau cadouri la comenzile de peste 300 de lei si reincarcare cartuse toner laser in Cluj (e drept, departe de noi, dar macar am putut fi de folos unor prieteni din blogosfera), asa ne-am comandat imprimanta mult dorita. Acum nu mai deranjez pe nimeni cand vreau sa scot ceva la imprimanta. Desigur, gluma ramane gluma si din cand in cand, daca se intampla sa ma contrazic cu sotul meu, ii spun ca aduc imediat pusca,  iau cutia de cartuse si rezolv problema. 

Cartridge Service este unul dintre principalii furnizori de cartuse imprimanta si consumabile pentru imprimante din Cluj-Napoca, distribuitor de consumabile originale şi reumplute (refillate) inca din 2001. Printre mãrcile comercializate amintim: Hewlett Packard, Canon, Epson,Lexmark, Minolta, Brother, Xerox,Oki, SkyPrint, TFO.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu