vineri, 18 decembrie 2015

Cum ma imbrac de revelion

M-am tot intrebat in ultima luna cu ce sa ma imbrac de revelion, caci asa sunt in general femeile, se pregatesc cu mult timp inainte si nici in ultima clipa nu sunt gata. :) Dupa ce am ezitat intre cateva tinute, mi-am comandat o rochie, apoi inca una, decisa sa fiu cat mai feminina anul acesta. Prima rochie cumparata era cam prea scurta pentru o femeie de varsta mea si chiar nu era cazul sa fiu eu vedeta petrecerii. Cea de a doua rochie este exact cum imi doream si mi se potriveste perfect, insa pentru ea am neaparata nevoie de colanti si eventual de o bluza potrivita. Am vazut eu niste bluze la Depochic care mi-au cam furat inima si care s-ar potrivi perfect cu rochia, cu noii mei colanti si cu cizmele negre cu talpa inalta. Problema este ca nu ma pot decide pe care dintre ele sa o comand acum si pe care sa o las pentru anul 2016, ca sa nu bag familia in faliment chiar de sarbatori, ca deja au inceput sa dea ochii peste cap auzind ca am de gand sa imi cumpar si colanti, si rochii, si bluza, si margele, si bratari, si parfum, si...


Pai cum sa nu cumperi, daca ai de gand sa iti petreci revelionul cu o multime de alte fete si nu vrei sa te simti intre ele ca un soi de Cenusareasa moderna? E musai sa tin pasul cu ele, sa ma aranjez putin, sa imi aleg cea mai frumoasa rochie, sa imi iau pe sub ea colanti, sa nu ma invinetesc de frig (presimt ca la miezul noptii vom iesi afara sa ciocnim un pahar de sampanie cu vecinii), sa ma impodobesc cu margele, ca doar nu las bradul sa fie mai presus decat mine, sa imi iau o bluza finuta, care sa imi completeze tinuta. Acum, ca stiu sigur (sper sa nu ma mai razgandesc pana atunci) cum ma imbrac de revelion, ma pot gandi si la teburi gospodaresti, caci ai mei de asta sufera cel mai tare. Vazand ca sunt ocupata cu probarea de rochii si bluze, se tem ca raman fara sarmale si salata de boeuf de Craciun si revelion. :)))

Pe depochic.ro puteti gasi rochii exclusive, bluze, colanti, geci, incaltaminte si nu in ultimul rand multe reduceri. Tu te-ai decis? Cum te imbraci de revelion?

"Depochic.ro face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea produselor. Totusi, datorita volumului mare de date pot aparea inadvertente in cadrul informatiilor referitoare la produs.

Toate dimensiunile produselor sunt exprimate in centimetri.

De asemenea, culorile pe care le vedeti pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor, deorece culorile depind de specificatiile tehnice si reglarile computerului si monitorului dvs. Depochic.ro nu poate fi facut raspunzator pentru inadvertenta dintre culorile pe care le vedeti pe monitorul dvs si culorile reale ale produselor.

Marimile produselor sunt cele din tara de origine. Langa fiecare marime straina este specificata marimea corespunzatoare romaneasca. De asemenea, majoritatea produselor pe stoc au fost masurate si va sunt prezentate dimensiunile lor. Totusi, atat corespondentele dintre marimi cat si dimensiunile sunt aproximative. Depochic.ro nu poate fi facut raspunzator pentru inadvertenta dintre marimi."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu