joi, 28 ianuarie 2016

Despre ceai, intre vis si realitate

De cum a venit frigul, mi-am cam schimbat obiceiul si, in loc sa imi tratez musafirii cu obisnuita ceasca de cafea, i-am servit cu un ceai de fructe cald, spre mirarea tuturor celor care ma cunosc de mult timp. Unii dintre prietenii mei si-au amintit totusi ca in zilele geroase de iarna prefer sa beau ceai in loc de cafea, la fel cum si in zilele caniculare de vara aleg sa servesc tot ceai. Mi-ar placea sa am alaturi diverse accesorii speciale pentru ceai, insa deocamdata musafirii trebuie sa se multumeasca doar cu o ceasca plina de buline frumos colorate. In urma cu vreo trei ani de zile am descoperit un ceai care infloreste si de atunci imi tot promit ca voi cumpara, sa imi dau pe spate preitenii care vin in vizita. Inca nu am reusit, si asta doar din cauza ca imi amintesc de el cand apa e deja la incalzit. Probabil influentata de cartile pe care le-am citit, visez din cand in cand cu ochii deschisi la o curte spatioasa, plina de flori si la un foisor pe care sa il transform in "casa ceaiului", asa cum aveau candva japonezii. Mi-ar placea sa ma pricep la aranjat ikebana si la preparat un ceai de fructe asa cum niponii prepara ceaiul lor obisnuit. 


Poate ca intr-o zi, cu putin noroc si munca multa, imi voi convinge soacra sa ma lase sa construiesc la ea in curte foisorul dorit, sa ne adunam acolo duminica, sa jucam rummy sau rentz, sa bem un ceai care infloreste, in vreme ce din vase minuscule ne zambeste cate o ikebana facuta chiar cu manutele mele. Nu as putea spune ca sunt obsedata de cultura nipona sau ca stiu foarte multe despre ea, insa ceea ce stiu imi place, ma fascineaza si ma face sa visez. Ma uitam ieri pe profilul meu de facebook si am observat zambind ca primele poze postate dupa ce mi-am facut contul reprezinta cateva aranjamente ikebana. Printr-un sertar inca mai am cateva sticlute si farfurioare minuscule ce asteapta sa fie folosite la asemenea aranjamente. Probabil in aceasta primavara le va veni randul. Pana atunci, ma delectez cu un ceai de fructe si visez pe blog. 




"Pe site-ul Arta Ceaiului veti descoperi o gama variata de ceaiuri, astfel incat dumneavoastra sa va bucurati de aceasta bautura minunata cu gust delicios si numeroase beneficii pentru sanatate. Nu uitati ca medicina traditionala chineza foloseste ceaiul de mii de ani. Acesta a fost utilizat de-a lungul timpului fie ca si stimulant, fie pentru imbunatatirea sanatatii inimii, fie pentru reglarea nivelului de zahar din sange si nu in ultimul rand pentru imbunatatirea proceselor mentale.

Asadar, fie ca sunteti un cunoscator al ceaiurilor infuzie, fie ca vreti sa incercati ceva nou sau pur si simplu sunteti in cautarea unui cadou, pe Arta Ceaiului veti gasi ceea ce cautati. Mai mult decat atat, va vom oferi o servire ireprosabila astfel incat sa va alaturati listei noastre de clienti multumiti.

Ceaiurile pe care le comercializam sunt produse intr-o fabrica moderna, localizata in Germania, ce dispune de echipamente si fluxuri tehnologice de ultima generatie, astfel incat sa se garanteze pastrarea proprietatilor si aromelor ceaiurilor pe durata intregului lant de productie.

Amestecurile de plante si fructe denumite generic “Tea Melange” sunt creatia unor degustatori de ceai ce au in spate experienta multor ani in domeniu. Acestia selecteaza doar ceaiuri si ingrediente de cea mai buna calitate ce provin din zone selectionate ca Japonia, China, India sau Africa, astfel incat rezultatul sa fie pe masura asteptarilor dumneavoastra.

De asemenea, pe site-ul Arta Ceaiului veti descoperi si o gamă larga de accesorii, inclusiv cutii metalice elegante, seturi de ceai Tea For One, ceainice cu design modern sau clasic si multe alte accesorii deosebite ce va vor ajuta sa va creati un ritual propriu de servire a ceaiului."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu