joi, 25 februarie 2016

Despre dragoste, de Dragobete

S-a vorbit mult despre dragoste de Dragobete. Unii au insistat iar pe ideea ca trebuie sarbatorit cum se cuvine, in dulcele stil romanesc. Nimeni nu spune care este acest stil, asa ca oamenii sarbatoresc tot cu inimioare de un rosu aprins, cum au vazut pe la americani. Nu e ironic? Cineva spunea ca s-a saturat sa vada un baietel si o fetita cum se tin de maini, imbracati in costume populare romanesti. Am vazut si eu acea imagine, insa nu m-a emotionat, nu mi-a atras in nici un fel atentia. Nu as fi asociat-o in veci cu dragostea de Dragobete. Are si o parte buna sarbatoarea de Dragobete: am observat cu aceasta ocazie ca am blogul de pe .ro plin, dar plin de texte despre iubire/dragoste... :)) Am selectat cateva citate (ideea o furasem de la Vero) si le-am asezat intr-o postare noua. Clic pe linkul de mai sus
daca doriti sa le vedeti. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu