sâmbătă, 9 aprilie 2016

Cadouri simbolice

Cadouri simbolice. Alege cadoul perfect fara sa iti risipesti intreaga avere pentru asta, fara sa umbli din magazin in magazin, fara sa pui intrebari stupide in incercarea de a afla ce anume isi doreste cu adevarat sarbatoritul. Un cadou simbolic poate fi orice, insa nu poate inlocui orice. Daca inca mai traiesti in secolul trecut si te gandesti sa cumperi ceva practic, pe care omul sa il foloseasca in fiecare zi a vietii sale si care sa ii aminteasca tot de atatea ori ca l-a primit de la tine, poate ca acest articol nu ti se adreseaza. Sau poate ca tocmai tie iti va fi util. Te va ajuta sa intelegi faptul ca, oricat am fi de saraci, de multe ori ne bucura mai tare o urare spusa din suflet decat un set de oale de gatit. De exemplu, am gasit astazi o idee exceleta pentru un cadou simbolic si tin neaparat sa vorbesc despre ea, caci mi-a mers la inima si am descoperit ca este fix ceea ce mi-ar placea sa primesc de ziua mea. Este vorba despre o mica sticla umpluta cu puf fin de papadie (oare v-am spus ca papadia este floarea mea preferata, ca ma incarc de bine si de veselie cand imi iese in cale?).

"Daruieste un cadou „cu emotie” format dintr-o sticluta cu puf fin de papadie pentru a-si pune propriile dorinte la momente speciale (zi de nastere, Craciun, Anul Nou etc) sau in orice zi obisnuita! Mai mult, poate fi un cadou special chiar pentru un cuplu, pentru a-si pune dorinte impreuna (aniversarea relatiei, Valentine’s day, Dragobete etc).
Sticluta delicata ii da un aer rafinat si pretios, iar dopul de pluta ofera naturaletea specifica si papadiei, aceasta planta simpla, aparent fragila dar cu o simbolistica deosebita.
In plus, valoarea speciala a acestui cadou sta si in mesajul cu talc de pe eticheta sticlutei, pe care il poti alege chiar tu.
Iti recomandam din suflet sa oferi acest cadou, pentru ca ne dorim ca toate dorintele sincere si curate sa devina realitate!". 

Aceasta este descrierea gasita pe site-ul www.complice.ro. Mai jos voi atasa si poza ei, ca sa intelegeti exact despre ce este vorba si, de ce nu?, sa va decideti sa cumparati pentru persoanele dragi cadouri simbolice, cadori care sa le aminteasca intotdeauna ca viata e frumoasa, iar prietenii sunt comori pe care trebuie sa le pastram alaturi pe tot parcursul acestui drum. 



"Viziune

Credem cu tărie că lumea va deveni cu atât mai frumoasă, cu cât oamenii sunt mai fericiți.
Misiune

Ne dorim ca prin serviciile pe care le oferim să conturăm cadrul ideal pentru ca oamenii să trăiască clipe de fericire atât dăruind, cât și primind cadouri.
Valori

Principalele valori care ne ghidează întreaga activitate sunt: satisfacția clientului, creativitate, flexibilitate, integritate, încredere, calitate." 

"Am ajuns la concluzia ca un cadou este cu adevarat special atunci cand genereaza emotii, devenind experiente aparte.
Experientele sunt o forma foarte puternica de a crea amintiri.
Majoritatea psihologilor care studiaza fenomenul sustin ca oamenii ajung sa se obisnuiasca cu un obiect nou in maxim 3 luni, in timp ce sentimentul generat de o experienta poate fi resimtit pe parcursul intregii vieti."
spun cei de la complice.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu