sâmbătă, 9 aprilie 2016

Paturi tapitate

Avand atatea bloguri si atatea povesti, descopar ca imi este tot mai greu sa retin ce am spus si ce nu, pe unde am spus si pe unde nu. Noroc ca pot scrie aceeasi poveste in mai multe feluri, altfel as fi reusit sa imi plictisesc cititorii si chiar nu imi doresc acest lucru. S-a intamplat sa scriu in urma cu ceva timp despre canapele extensibile. Acel articol stiu sigur unde isi are locul, caci a avut un mare succes la public. Astazi as vrea sa va povestesc despre momentul cand am decis ca nu mai vrem paturi tapitate de dormitor, ca tinem neaparat sa ne aliniem tendintelor moderne. Am renuntat la patul pe care il aveam in dormitor, convinsi fiind ca nu ne mai place si nu ne mai trebuie. Voiam s aducem in locul lui cativa euro paleti, sa ii vopsim si lacuim, iar pentru ei sa punem o saltea moale. Dupa ce am dat de pomana patul bun, ne-am dat seama ca de fapt paletii aceia nu ne plac chiar atat de mult pe cat am crezut. Am facut rost de o saltea mare (uriasa) si am intins-o direct pe parchet. In afara de faptul ca a stricat aspectul intregului dormitor, se mai si degradeaza repede din cauza ca nu are suport pe margine, Atat de urat, incat acum as da orice si oricat sa scap de ea si sa pun in loc un pat dormitor tapitat Salsa sau orice alt fel de pat tapitat 180x200. Si probabil chiar ne vom cumpara in curand un pat dormitor tapitat, imediat ce vom termina cu celelalte planuri pe care le avem.


Vreti si voi sa aflati pret pat dormitor tapitat? E suficient sa accesati unul dintre linkurile de mai sus. Veti vedea acolo paturi tapitate de toate formele, culorile si marimile (inclusiv pat tapitat 180x200), pat dormitor tapitat asa cum ne dorim noi (mai jos aveto o poza reprezentativa) si multe altele. 


Acaju.ro: "Ne desfasuram activitatea prin cele 3 magazine in franciza LEMS din Iasi, Vaslui si Neamt si prin intermediul magazinului online www.acaju.ro, cu acoperire nationala si Republica Moldova.

Cu siguranta nu toate sunt perfecte, cu siguranta multe se pot imbunatati, de aceea suntem orientati tot timpul catre a face lucrurile mai bine, bazandu-ne permanent si pe feedback-ul vostru.

Credem in prietenie si bun simt si clipa de clipa cladim o echipa ghidata de aceste principii.

Suntem orientati catre dorintele voastre si ne construim portofoliul de produse si servicii plecand de la sugestiile voastre.
Serviciile pe care le oferim sunt:
Livrare oriunde in Romania, indiferent de valoarea comenzii tale.
Alegerea texturii si a culorii materialelor de acoperire la canapele si coltare, din sute de optiuni.
Deschiderea coletului la livrare, in prezenta curierului.
Retur gratuit imediat daca nu esti pe deplin multumit.
Plata cat mai simplu cu putinta: ramburs la curier, cu cardul pe site, cu cardul de rate fara dobanda, prin banca.
60 de zile GARANTIE DE RETUR, astfel ca daca nu esti pe deplin multumit, ai o multime de timp sa te razgandesti.
Intre 2 si 6 rate fara dobanda, prin cardurile de cumparaturi emise de BRD, RAIFFEISEIN, BCR, TRANSILVANIA, CREDITE EUROPE BANK, GARANTI BANK SI ALPHA BANK"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu