miercuri, 6 aprilie 2016

Plase pescaresti profesionale

De cand am pisici in casa, prin minte imi trec tot felul de idei nebunesti, care ii fac pe prietenii mei sa se intrebe daca mai sunt normal sau m-am pricopsit cu vreun virus periculos. Ultima nazdravanie care mi-a trecut prin cap e legata de niste Plase pescaresti profesionale. Poate ma veti intreba ce legatura pot avea pisicile mele cu niste plase pescaresti, ca doar nu am de gand sa le trimit la pescuit pe bietele feline. Ei bine, vazand pe internet cateva imagini, mi-a trecut prin cap sa impusc tavanul din dormitor in cateva locuri si sa le fac pisiclor un hamac in care sa leneveasca intreaga zi, daca asa vor avea chef. Poate ca am, intr-adevar, o bubita la cap, dar cui ii pasa? Banii sunt ai mei si pot face orice doresc cu ei. Daca vreau sa imi pun in dormitor bucatele din plase pescaresti profesionale pe post de hamac pentru animale, asa fac. Oricum am de gand sa imi pun pe unul dintre pereti o harta foarte veche, iar pe un alt perete cateva poze cu niste vapoare care m-au incantat, asa ca respectivele plase pescaresti se vor potrivi perfect in decor. Va recomand sa intrati o clipa pe site-ul https://romnets.ro/. Veti intelege rapid de ce imi plac atat de mult si de ce imi doresc sa am si eu in casa macar un crampei din ele. 


Culorile, materialele, texturile, toate sunt interesante si se asorteaza cu harta si vapoarele mele, iar bucuria pisicilor va fi si bucuria mea. Singurul regret este ca am doar doua camere, ca nu exista suficient spatiu pentru a le face micutelor feline propriul lor dormitor, in care sa aiba si scarite, si ascunzatori, si hamac, si tot ce le va mai pofti inima. Daca exista printre cititorii mei vreo persoana priceputa la tot ceea ce inseamna plase pescaresti, o voi ruga sa imi spuna si mie cateva cuvinte, sa inteleg care e diferenta dintre plasa de pescuit multifilament cu nod si cea fara nod si ce fel de plasa ar trebui sa cumpar pentru a o putea monta in casa si pentru ca nebunaticele mele sa se simta confortabil dormind pe asa ceva. 

Iata si cateva dintre avantajele pe care le-as avea cumparand de la romnets.ro:

"1. Costuri mai mici. Reduceti costurile pe termen mediu si lung. Plasele noastre au o perioada lunga de utilizare datorita calitatii superioare a materialelor folosite.

2. Calitate premium “made in Japan”. Avem contracte preferentiale directe, fara intermediari, cu unele dintre cele mai importante companii de profil din lume.

3. Confectionare 100% manuala – fara erori. Plasele sunt importate in forma bruta, neprelucrate. Angajatii nostri croiesc manual plasele exact la dimensiunile de care ai nevoie.

4. Sustineti economia nationala. Excluzand plasele care sunt importate din Japonia, toate celelalte materiale folosite (sforile si franghiile, plutitoarele si alte accesorii) sunt produse in Romania.

5. Protejam mediul inconjurator. Materialele pe care le folosim sunt certificate, nu sunt toxice si nu polueaza in niciun fel mediul. De asemenea, nu comercializam niciun fel de plase de pescuit monofilament, sunt ilegale in Romania.

6. Livrare prompta, rapida, din stoc. Facem eforturi mari si mentinem un stoc suficient pentru a avea permanent o gama larga de plase pregatite pentru livrare imediata.

… si exemplele pot continua."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu