vineri, 27 mai 2016

Transport persoane in Germania

In toamna anului trecut sotul meu a fost plecat pentru doua luni in Germania, la munca, printr-o firma oarecare. Poate ca suntem noi pretentiosi, poate ca intr-adevar nu a nimerit cele mai bune conditii posibile. Cert este ca drumul pana acolo a fost plin de peripetii, lucru care m-a facut ca trec prin emotii cumplite pana cand am primit telefonul mult asteptat, prin care ma anunta ca a ajuns si este bine. La intoarcere am incercat sa ii comand un bilet prin serviciul de Transport persoane Germania Romania Eurolines, despre care stiam sigur ca este cel mai bun la momentul actual. Din pacate, nu eram singura care stia acest lucru si mi-a fost dovedit prin faptul ca eu cautam un bilet de autocar pentru transport persoane Germania Romania in luna decembrie si cautarile imi retunau numai bilete pentru luna februarie. Am dat telefon sa ma asigur ca nu e o defectiune pe site si am aflat ca absolut toate locurile la toate cursele fusesera deja ocupate si pana in luna februarie 2016 era tare greu sa mai prindem ceva. Nu mi-as fi imaginat ca este atat de greu sa gasesc un mijloc de transport Germania Romania, dar iata ca se intampla. Pana la urma am avut noroc si am prins un loc la o cursa de transport persoane Germania Romania prin firma Eurolines, probabil pentru ca vreo persoana a fost nevoita sa renunte in ultima clipa la calatorie. 


Din acest motiv le recomand acum tuturor sa se ocupe din timp de procurarea biletelor, daca isi doresc sa calatoreasca in siguranta si in cele mai bune conditii. Firma Eurolines chiar le poate oferi clientilor sai toate astea, insa este de preferat sa va faceti rezervari din timp pentru a nu ajunge in situatia in care a fost sotul meu si pentru a nu ii pune pe cei dragi in situatia de a trece prin emotii de tot felul pana cand va vor vedea ajunsi cu bine acasa. Un bilet la o cursa de transport persoane Germania Romania poate fi rezervat foarte usor direct de pe site in cateva minute si va poate scuti de multe neplaceri. Trebuie doar sa selectati pe site tot ceea ce tine de respectivul transport Germania (orasul de plecare, orasul de sosire, data plecarii, eventual si data de retur, numarul de persoane etc). 

Va ofer gratuit si un pont, daca doriti sa calatoriti prin Europa in aceasta perioada:

"PROMOTIE valabila in perioada 31.05 – 30.06.2016:
Cumpara un bilet de autocar dus-intors, pe oricare dintre cursele proprii Eurolines, pana la sfarsitul lunii iunie si beneficiezi de o REDUCERE de 20% din pretul initial! Promotia este valabila pentru plecarile din Romania si retururile cu data fixa, care au un interval de calatorie de maxim 14 zile.


Orase disponibile in UK : Londra, Birmingham, Blackpool, Brighton, Bristol, Manchester, Liverpool, Cambridge, Cardiff, Edinburg, Glasgow, Hull, Leeds, Northampton, Norwich, Nottingham, Portsmouth, Southampton, Sunderland. 

* Preturile se refera la biletele de autocar dus-intors de persoana.
* Oferta este valabila in limita locurilor disponibile.
* Pret promotional valabil pentru biletele cumparate cu minim o luna in avans.
* Valabil 1 luna / Nu suporta modificari, returnari."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu