miercuri, 22 iunie 2016

Ceasuri barbatesti

Ceas barbatesc ieftin, elegant si care sa functioneze bine? Da, chiar este posibil, spune varul meu, care si-a comandat de curand unul de la Ceasmania - Magazin de ceasuri de calitate. Sotul meu, de cum l-a vazut, a deschis calculatorul si a intrat pe site-ul respectiv, sa vada despre ce este vorba. M-am si distrat vazandu-l cum reactiona la fiecare ceas barbatesc in parte: asta e frumos rau, a, si asta, si asta, si asta... La fiecare ceas barbatesc in parte credea ca a gasit modelul ideal. Se comporta asa cum doar la femei am mai vazut, cand intra in magazinele de bijuterii, parfumuri sau incaltaminte. Adevarul adevarat este ca toate sunt frumoase si, daca as avea destui baani, i-as face cadou cate unul in fiecare zi, sa le schimbe in functie de tinuta, de locul unde merge, de ce mai vrea el, asa cum imi schimb eu cerceii din urechi. Dar cum nu am bani sa imi permit acest lux, il las pe el sa isi aleaga din multimea de ceasuri barbatesti de la Ceasmania si ma pregatesc sa pun pe furis niste bani deoparte, sa ii mai ofer eu unul de ziua lui. Va fi o surpriza de care stiu sigur ca se va bucura cu adevarat. 

Stiati ca abonarea la mewsletterul Ceasmania va poate aduce o reducere de 25 % la ceasuri Guess? Dar ca "Ceasmania.ro este unic distribuitor in Romania al ceasurilor marca GUESS si ESCAPE. Suntem o echipa de profesionisti cu o experienta de peste 7 ani in retailul offline si de 2 ani in retailul online. Livram ceasurile in peste 70 de magazine de profil din intreaga tara, in principalele Malluri si centre comerciale. In aceasta perioada, Ceasmania a reusit sa creasca awarnessul brandului Guess si sa il impuna intre primele optiuni ale clientilor privind ceasurile Fashion, atat online, cat si in magazinele partenere din tara. 
Iar acesta este doar inceputul ..."

Acum intelegeti de ce stiu sigur ca ii voi putea oferi sotului meu unul dintre acele ceasuri barbatesti la care viseaza si pe care le tot studiaza la acel magazin ceasuri online? E mult mai simplu atunci cand, din start, ai parte de o reducere semnificativa la un produs bun, de calitate si pe deasupra foarte elegant. Mi-as dori ca orice site, fie el magazin ceasuri sau magazin bijuterii dama, sa ofere clientilor sai anumite reduceri care sa ii fidelizeze.

"In perioada de garantie aveti dreptul sa reparati gratuit orice defectiune a produsului dvs. care face obiectul garantiei, in conditiile respectarii recomandarilor si instructiunilor generale de utilizare, transport si depozitare incluse in Certificatul de Garantie.

Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.

Raspunderea Vanzatorului, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani (24 de luni), perioada de garantie se va reduce la durata medie de utilizare."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu