vineri, 8 iulie 2016

Centrale termice pe lemne

Nedocumentata suficient, cand am descoperit centralele termice pe gaz le-am plans de mila oamenilor de la sat, care isi incalzeau casele cu lemne. Ce pacat ca ei nu isi vor putea pune mult timp de acum inainte o centrala in casa, spuneam eu, nestiutoare. Apoi am aflat ca s-a inventat si Centrala termica pe lemne, astfel incat orice om care nu dispune de gaze la poarta sa isi poata incalzi casa in mod uniform, la un pret cat mai mic. Mi-am amintit de zilele cand mergeam pe la rude, la tara. Uneori casa era un soi de ghetar. Nici sa scot nasul din plapuma nu aveam curaj. Seara, cand toata lumea intra in casa si cand soba duduia umpluta cu lemne, atmosfera se dezmortea si totul era ca in basme. Daca se mai si gatea ceva, puteam jura ca am ajuns in iad, atat era de cald. Ma si mir cum de copiii crescuti la tara nu se imbolnaveau de plamani din cauza diferentelor atat de mari de temperatura. Sau poate ca se intampla si nu stiu eu, asa cum nu am stiut pana in anii trecuti ca exista centrale pe lemne. Probabil in anii urmatori tot mai multa lume de la tara va alege sa cumpere si sa monteze centrale termice pe lemne, deoarece economia facuta este cu adevarat semnificativa, iar temperatura in casa este constanta in permanenta. 


Deocamdata noi locuim la bloc si ne vine gazul pe conducta, insa tot mai des visam sa ne mutam undeva la casa, caci ne dorim o curte mare, multi pomi fructiferi si spatiu in care sa alerge Bruno fara sa ne fie teama ca il loveste vreo masina. Asta inseamna ca e posibil sa nimerim in vreun sat unde nu exista gaze. Cel mai probabil vom renunta la centrala pe gaz pe care o avem acum si vom cumpara o centrala termica pe lemne. Sau poate ca ne vom muta intr-o tara unde este mereu cald (ha, ha, sotul meu se stramba, caci nu suporta caldura soarelui). Cert este doar faptul ca va puteti cumpara centrale pe lemne daca doriti sa aveti conditii ca la bloc, sa aveti o casa calduroasa, fara mucegai pe pereti si in acelasi timp sa ramaneti sanatosi. Unii inca mai sustin ca aceste centrale termice pe lemne sunt cam scumpe, insa habar nu au ce vorbesc. Noi avem centrala pe gaz si stiu sigur ca investitia initiala e scoasa in numai cativa ani. Facturile la gaze sunt foarte mici pe timpul iernii, iar in casa temperatura este mereu aceeasi. 



Centrala termica pe lemne gasiti la https://www.roinstalatii.ro/


"Societatea noastra este specializata si orientata in vanzarea unei largi game de instalatii termice si sanitare, obiectivul nostru fiind dintotdeauna acela de a le oferi clientilor cele mai noi si profesioniste solutii in domeniu, astfel castigandu-le acestora respectul si fidelitatea.

Deoarece colaboram cu marci de renume din domeniul instalatiilor, calitatea produselor pe care le comercializam reprezinta cartea noastra de vizita.

RoInstalatii.ro - Magazinul dumneavoastra complet de instalatii!!"

"Toate produsele comercializate pe roinstalatii.ro sunt noi si beneficieaza de garantie conform legilor in vigoare. Pentru toate produsele comandate si vandute de SC CREATIV TOOLS prin intermediul magazinului online www.roinstalatii.ro vei primi certificat de garantie in original emis, dupa caz, de importator, producator sau distribuitor."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu