luni, 30 ianuarie 2017

Credit simplu si rapid

Scriam putin mai devreme intr-un articol ca pe acest pamant traiesc oameni atat de saraci, incat au nevoie sa faca un imprumut, sa ia un credit chiar si pentru a cumpara un banal coltar de bucatarie, cel mai ieftin coltar. Si chiar in timp ce scriam mi-am amintit faptul ca stiu o firma care acorda credit rapid extrasimplu. Pentru ca am deschis acest subiect, vreau sa specific faptul ca eu nu am apelat niciodata la credite rapide, poate pentru ca anumite probleme de sanatate ma tot fac sa ma gandesc la faptul ca astazi am bani sa returnez, iar maine nu stiu ce va fi. Dar cumnata mea traieste de o viata din tot soiul de credite rapide, iar mai nou chiar apeland la imprumuturi rapide online. Nu va imaginati ca se imprumuta pentru a manca sau a plati intretinerea, cum am auzit ca se mai intampla. Nu. Ea face imprumuturi rapide online cand vrea sa plece la mare, sa petreaca sarbatorile de iarna nu stiu pe unde etc. Eu o invidiez in secret pentru curajul ei de a solicita cate un credit simplu si rapid ori de cate ori ii vine chef sa se distreze departe de casa, poate pentru ca si eu am o multime de visuri greu de realizat fara ajutor din afara sau numai cu banii din salariu.


Mi-ar placea sa pot merge la mare pentru vreo doua saptamani, nu pentru patru zile, cum s-a intamplat anul trecut. Mi-ar placea sa imi iau mobila de dormitor folosind un credit simplu si rapid. Mi-ar placea sa pot calatori prin lume, sa vad locuri despre care am citit prin carti sau pe unde au fost prieteni de-ai mei, caci pamantul acesta e mare si atat de frumos, incat il poti colinda o viata fara sa te saturi. Dar iata ca motivul despre care va spuneam la inceputul acestui articol ma impiedica sa imi fac obligatii. Daca voi nu aveti firea mea, daca semanati mai mult cu cumnata mea, cu siguranta va veti bucura sa aflati ca exista o firma care ofera imprumuturi rapide online. Imi vin acum in minte diverse situatii in care omul poate avea nevoie de asemenea credite rapide: pentru o inmormantare, pentru ca masina pe care o doreste costa putin mai mult decat banii pe care ii are deja stransi etc. In asemenea situatii e bine de stiut ca exista Extrasimplu.ro, un site unde puteti gasi mai multe detalii despre cum puteti solicita un imprumut online. Exista acolo o aplicatie prin care puteti stabili singuri suma pe care doriti sa o imprumutati si termenul in care va angajati sa returnati banii primiti. Se poate mai simplu de atat?


Un comentariu:

  1. Este adevarat ce spui tu dar niciodata sa nu cazi prea adanc in datorii, o sa-ti fie foarte greu sa mai iesi din ele.

    RăspundețiȘtergere