miercuri, 25 ianuarie 2017

Early booking Corfu 2017

Astazi sunt cu o zi si cu un pas mai aproape de a-mi vedea visul implinit, visul care aseara parea la fel de indepartat pe cat e luna de pamant. Faceam cu sotul meu planuri in legatura cu diverse lucruri pe care am dori sa le cumparam pentru casa si, din vorba in vorba, i-am spus ca bucuroasa m-as lipsi de jaluzele verticale si de canapea in dormitor, daca as putea primi in schimb sansa de a profita de early booking corfu 2017. Sotul m-a privit pret de o clipa de parca ma vedea pentru prima data in viata lui. Mi-ai umplut capul cu tot felul de lucruri de care ai nevoie in casa si acum, ca vreau sa le cumparam, imi spui ca nu le mai vrei? Ca vrei, in schimb, sa te uiti dupa oferte early booking 2017, early booking litoral, early booking corfu si alte soiuri de oferte early booking 2017. I-am zambit cum am putut eu mai provocator si i-am spus ca as alege sa merg in Corfu mai mult de dragul lui, desi nu m-as da in laturi nici daca ar fi vorba sa ne urmam planul initial, acela de a petrece cateva zile in Turcia. 

M-a mai privit o data lung pret de multeee secunde, apoi s-a asezat la calculator si a inceput sa caute early booking 2017.
Pentru ca ii apareau rezultate irelevante, a plusat cautand early booking corfu 2017 si early booking corfu, lucru care l-a dus mai aproape de ceea ce ma interesa pe mine. I-a intrat in cap ideea ca intai trebuie sa avem bani pentru o mini vacanta si, daca mai ramane vreun surplus, il putem folosi pentru a mai schimba ceva prin casa. Pana la urma, viata e prea scurta pentru a trai numai ca sa muncim, iar cu banii castigati sa ne aranjam casele. Avem nevoie sa ne relaxam, sa ne distram, sa adunam amintiri placute, sa ne traim viata la maxim de intensitate pe care il suportam. Avem nevoie sa ne uitam intai dupa early booking litoral si apoi dupa jaluzele verticale. Spuneam ca astazi sunt cu un pas mai aproape de a-mi implini visul. Ei bine, cand s-a intors de la serviciu (unde probabil a rumegat ideea intreaga zi), sotul mi-a spus ca vrea sa schimbe niste lei in euro, sa avem ceva pus deoparte pentru momentul in care vom pleca in vacanta. Traiasca vacantele! Si firma Tui-Travelcenter.ro, unde mereu pot gasi oferte bune!

Inca nu ne-am decis daca vom pleca in Corfu sau in orice alta parte a lumii, dar suntem la un pas de a o face. Sa ne tineti pumnii, sa mai gasim oferte early booking 2017 bune.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu