vineri, 17 februarie 2017

Un cuvant care atrage

Una dintre persoanele pe care le am in lista de prieteni de pe facebook distribuise zilele trecute un link catre un studio videochat. Numele respectivului studio videochat m-a pacalit si m-a facut sa intru, asa ca mai mult fara sa vreau am ajuns sa aflu ce mai este nou in industria de videochat online. E vorba, desigur, despre un studio videochat Bucuresti, un studio de videochat online cu nume interesant: Glamourstudio.ro. Asa am aflat, de cum am intrat pe site, ca acest studio videochat Bucuresti face angajari si ca ofera conditii foarte bune de lucru. Este un studio care functioneaza legal si care face totul, dupa spusele pe care le-am gasit in prezentare, cu pasiune, cu dinamism, cu rabdare, cu modestie, cu seriozitate, axandu-se pe lucrul in echipa, adica asa cum ar trebui sa functioneze toate firmele din lume, nu numai in domeniul videochat-ului, ci in orice alt domeniu. Pacat ca nu prea se intampla, dupa cum stim cu totii. E bine ca exista un inceput si ca macar in industria videochat-ului oamenii au inteles ca totul trebuie facut "cum scrie la carte" pentru a avea rezultate cat mai bune. 


M-am intrebat cine sunt tinerele care isi cauta si isi aleg un job intr-un studio de videochat si, in doar cateva clipe, citind pe site-ul acestui studio videochat Bucuresti, am si aflat. Sunt acele tinere care doresc sa aiba o viata lipsita de griji financiare (am inteles ca exista posibilitatea ca ele sa castige de cinci ori mai mult decat la un alt job obisnuit de pe piata muncii), cele care doresc sa puna bani deoparte din diverse motive, dar in primul rand tinerele care nu se impiedica de prejudecati, care sunt deschise la nou, care doresc sa lucreze intr-un mediu altfel. Tot citind despre beneficiile pe care le au angajatii acestui studio videochat, am aflat (cu surprindere, trebuie sa recunosc) ca toate tinerele beneficiaza de abonament medical la o clinica privata din Bucuresti, de training permanent, de photo shooting, de consiliere de stil, de sedinte zilnice de hairstyle si make-up, asta pe langa contractul de munca legal, de castiguri financiare mari si de tot felul de concursuri ale caror premii constau in produse cosmetice profesionale, outfit-uri si vacante. Iata cum simplul cuvant glamour m-a facut sa aflu atat de multe lucruri despre ceea ce inseamna videochat online si iata cum am ajuns sa scriu un intreg articol pe blog pe aceasta tema. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu