duminică, 2 aprilie 2017

Imagini din Mangalia si Constanta

Imagini din Mangalia si Constanta. Le-am facut in anul 2016, cand am petrecut patru zile de vis pe litoral. De curand le-am oferit unei prietene, sa le posteze pe facebook. Astazi, pentru ca fac putina ordine in calculator, le postez si pe blog, ca nu cumva sa se piarda. Singurul meu regret este ca nu am un aparat de fotografiat mai bun, mai performant, cu care sa surprind imagini ce imi ies in cale cand ma plimb. Sper ca intr-o zi, candva, sa dau peste vreo matusa Tamara care sa imi ofere cadou un asemenea aparat foto, caci eu nu cred ca voi avea vreodata suficienti bani pentru asa ceva. Desigur, daca doriti sa faceti un gest frumos, eu nu va refuz, ba chiar va pun la dispozitie contul meu bancar. :)))
Revenind la oile noastre marine, va urez o duminica placuta si va las cu niste imagini din Mangalia si Constanta:














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu